Kjøyremoppe Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Jeg vet ikke hva som kan være feilen med mopeden min. Når jeg først kjøpte den så fungeret den helt fint men etter vert har den vært ett rent helvete. Den døde plutselig en dag i regn og da mistet den bare turtall og døde og starta ikke igjen rett etter, dagen etter starta den som om noe ikke hadde skjedd. Bytta coilen fordi det var fuktighet i den. I dag så kjørte jeg starta helt fint kjørte jeg litt også mista den turtall og ville verken rulle igang eller kicke. Det er rett før jeg skyter den dritten. Suzuki RMX 50cc 2002 modell. Håper noen skjønner dette og kan hjelpe takker Lenke til kommentar
K N Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 (endret) Gnister pluggen? Kan det være pluggledningen? Evt om det kan være dårlig plugg? Endret 9. desember 2018 av Kristiann Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 Kan også være plugghetta om den ikke er tett. Har opplevd jordfeil i plugghette som gjør at moped ikke starter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå