Linepusle Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Takk for fototreff i et Trondheim i juleskrud. På grunn av arbeidet på Torget, var julemarkedet flyttet til Munkegata. Sammen med Bondens marked i Kongens gate, trakk det mange handlende og skuelystne. Takk for i dag. Her er mitt magre bidrag: 1. Baksiden 2. Giftbags 3. Haug med sau 4. Lysbar Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 Takk for et litet men veldig hyggelig fototreff og vi ble i hvert fall fire til tross for været. Linepusle, liker alle fire bildene, men spesielt nr 2 (stilig motiv, komposisjon og lyseffekter) og nr 4 (kjempeflott med refleksjonen av treet og gnistrende lys). Jeg eksperimenterte mest med Lensbabyen med de spesielle blendene. Litt kitsch kanskje og definitivt ikke noe for daglig bruk, men jeg fikk det som sagt gratis og det var moro å leke litt. Det var dog første gangen jeg brukte det så resultaten ble av varierende kvalitet... Ha en fin jul alle sammen! 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 19. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2018 Jeg synes bildene dine med Lensbaby er veldig fine akkurat i slike sammenhenger som julemarkedet. Man ønsker kanskje å ha mest forkus på noe og slippe alle folkene eller omgivelsene rundt. Jeg liker særlig nr 3 og 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå