gkja Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Delvis svart skjerm Når jeg lukker opp skjermen og slår på laptoppen. Så er den, og blir svart. Ser at harddisken surrer og går. Dersom jeg lukker skjermen opp på gløtt og starter den, så vil den etter noen forsøk virke. Det er irriteranes å måtte bruke 10-15 min for å få liv i laptoppen. Er det noen feilsøking jeg bør gjøre? Eller bør jeg kontakte Multicom for å få laptoppen reparert? Den er kjøpt i jul 2016. mvh gkja Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 (endret) Sannsynligvis noe med suspend/hibernate. Prøv å oppdatere grafikkdriveren og se om det hjelper, ellers kan du slå av suspend/hibernate.Control Panel\Hardware and Sound\Power Options\System Settings Edit: Sjekk også at du har chipset-drivere lagt inn. Endret 9. desember 2018 av vidor Lenke til kommentar
gkja Skrevet 9. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2018 Nå har jeg prøvd med diverse instillinger på suspend/hibernate, oppdatert chipset og drivere. Fremdeles samme resultat. Noen forslag til videre feilsøking? mvh gkja Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 Virker som ting teknisk fungerer når alt er operativt, så da er det verre å finne ut av. Har du garanti på maskinen så er det nok lurt å ta det med Multicom. Lenke til kommentar
gkja Skrevet 9. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2018 Takker for svar. Tar det opp med Multicom og ser om jeg kan få det på garantien. Setter saken foreløpig som løst. mvh gkja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå