AfterGlow Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Skytespillet har fått slippdato og ny trailer.Hopp inn i Rage 2 sin brutale og åpne verden til våren Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Dårlige vibber her også, som i det siste Far Cry som nylig kom for en dag så er det så ekkelt flashy og Fortnite'ish i sitt uttrykk at jeg egentlig blir litt matt. Men det er nå meg. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Fikk et mer negativt inntrykk av denne traileren. Første teaseren fikk meg faktisk litt gira på dette spillet, men det dabbet av nå :-( Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Får veldig borderlands vibber. Og det er egentlig ikke så negativt. Virker som fokus er vill action, galskap og moro fremfor dyp story. Det kan funke det. For min del spørs det veldig hvordan gameplay er lagt opp. Følger det typisk Ubisoft formel så går jeg lei før jeg har startet dessverre, så håper de prøver tenke litt selv og ikke safer med standard open world game. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Får veldig borderlands vibber. Og det er egentlig ikke så negativt. Virker som fokus er vill action, galskap og moro fremfor dyp story. Det kan funke det. For min del spørs det veldig hvordan gameplay er lagt opp. Følger det typisk Ubisoft formel så går jeg lei før jeg har startet dessverre, så håper de prøver tenke litt selv og ikke safer med standard open world game. Jeg får forsåvidt det jeg også, men uten humoren... Og da er det litt lite verdt i mine øyne. Men får se... Dette var jo en veldig generell trailer hvor de forskjellige plassene og de forskjellige kjøretøyene ble vist frem. Lite om karakterene. Og hvis de arver noen av karakterene fra det første Rage-spillet så kan dette bli veldig bra. Lenke til kommentar
SiggEye Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Så mye gore, også sensurerer de ordet "fucking" 2 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Så mye gore, også sensurerer de ordet "fucking" Det har vel mye å gjøre med USA. Som med GTA Hot Coffee.... Å drepe politifolk, prostituerte, vilkårlige folk over en lav sko er OK. Én sex-scene og folk går bananas.... (sånn mtp. hva "fucking" egentlig betyr....) Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Ekslusiv til bethesda launcher? Nei takk. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Ga meg litt BL2 følelse.. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Ekslusiv til bethesda launcher? Nei takk. Jeg spekulerer i om Bethesda bevisst gjør dette for å sno seg unna "refund"-ordningene til Steam. Ser for meg det hadde blitt mange refunds med Fallout 76... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Rage heter vel rage fordi man rage quiter pga. ekstermt bullet spongey fiender. Jeg har aldri likt slike greier. Men rage er en av de få spillene jeg har hørt mye klaging på nettopp dette. Men det er vel en grunnleggende ting i rage. så regner med det samme gjelder 2eren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå