akelbo Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 – Vi har samlet et nytt team med Dragon Age-veteraner.Bioware med nye hint om neste Dragon Age Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Bare å glede seg. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Skeptisk, men hadde hvert greit med et ekte DA igjen. Jeg savner de eldre Bioware rollespillene. Som var mer fokusert hvor du dro til mindre mer spesifikke områder som DA 1, KOTOR 1&2. Witcher 2 fra CDPR er et veldig bra eksempel på denne typen spill. En 25-35 timers mer fokusert historie. Men i dag må jo alle rollespill ha minst 250 timer med gameplay. Elles er det ikke "verdt prisen" 4 Lenke til kommentar
TulipTattsyrup Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Hvis man tror at Solas bare var en "ond magiker som ønsket å frembringe verdens undergang", så har man gått glipp av mye av Solas' karakter. 4 Lenke til kommentar
Arruda Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Skeptisk, men hadde hvert greit med et ekte DA igjen. Jeg savner de eldre Bioware rollespillene. Som var mer fokusert hvor du dro til mindre mer spesifikke områder som DA 1, KOTOR 1&2. Witcher 2 fra CDPR er et veldig bra eksempel på denne typen spill. En 25-35 timers mer fokusert historie. Men i dag må jo alle rollespill ha minst 250 timer med gameplay. Elles er det ikke "verdt prisen" Ikke for å være pirkete, men KOTOR 2 ble utviklet av Obsidian, ikke BioWare. Men jeg er ellers enig med alt du sier Noe av problemet med de siste BioWare-spillene som Inquisition og Andromeda, er at spillene skal være så åpne og store at hovedhistorien "drukner" i alle sidequests. Spillene du nevner hadde svært god balanse akkurat her, og alt føltes som en del av én sammenhengende historie med god flyt. Savner dette. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Ikke for å være pirkete, men KOTOR 2 ble utviklet av Obsidian, ikke BioWare. Men jeg er ellers enig med alt du sier Noe av problemet med de siste BioWare-spillene som Inquisition og Andromeda, er at spillene skal være så åpne og store at hovedhistorien "drukner" i alle sidequests. Spillene du nevner hadde svært god balanse akkurat her, og alt føltes som en del av én sammenhengende historie med god flyt. Savner dette. Tror ikke det kommer tilbake, de fokuserte spillene fra Bioware begynte å skli ut allerede i 2011 med Dragon Age 2 og Mass effect 3. Det må understrekes at større frihet sjelden gir en bedre opplevelse. 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Ikke for å være pirkete, men KOTOR 2 ble utviklet av Obsidian, ikke BioWare. Men jeg er ellers enig med alt du sier Noe av problemet med de siste BioWare-spillene som Inquisition og Andromeda, er at spillene skal være så åpne og store at hovedhistorien "drukner" i alle sidequests. Spillene du nevner hadde svært god balanse akkurat her, og alt føltes som en del av én sammenhengende historie med god flyt. Savner dette. Tenkte mer på stilen enn direkte rene Bioware spill, derfor jeg nevnte Wicher 2 som jeg mener er i samme stil.(bare litt mindre frihet) Men du har jo så klart rett at Obsidian lagde KOTOR 2. Som er et bedre rollespill enn KOTOR 1. Men syns KOTOR 1 historien var kulere. Pluss at KOTOR 2 ikke var ferdig og måtte reddes av modere. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 Dette lukter likevel et nytt Ass Defect, Downsyndromeda. Har null tro på at dette blir bra, selv om de henter inn veteraner. EA er tross alt fremdeles involvert. Lenke til kommentar
Dranita Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Skeptisk, men hadde hvert greit med et ekte DA igjen. Jeg savner de eldre Bioware rollespillene. Som var mer fokusert hvor du dro til mindre mer spesifikke områder som DA 1, KOTOR 1&2. Witcher 2 fra CDPR er et veldig bra eksempel på denne typen spill. En 25-35 timers mer fokusert historie. Men i dag må jo alle rollespill ha minst 250 timer med gameplay. Elles er det ikke "verdt prisen" Ser hva du mener. Spillet skal ha mest mulig timer og bla bla.. Synes mye av historien forsvinner og spillet blir så langtekkelig, synes Rdr2 var sånn også, sikkert derfor jeg ikke gadd å spille det ferdig. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Dette lukter likevel et nytt [...Andromeda]. Har null tro på at dette blir bra, selv om de henter inn veteraner. EA er tross alt fremdeles involvert. Jeg vil nok ordlegge meg på en annen måte, men deler din bekymring angående fremtidige Bioware spill. Når det er sagt så ble Andromeda ble lagd av et annet studio enn det som lagde ME1-3. Det var en periode da EA prøvde å gjøre Bioware til en merkevare med Bioware Montreal (Andromeda), Bioware Mythic, Bioware Victory og diverse andre nye studioer. De fleste av disse studioene har blitt lagt ned nå, og det er kun Bioware Edmonton (KOTOR/Mass Effect/Dragon Age) og Bioware Austin (The Old Republic) som gjenstår. Mange av de opprinnelige folkene bak Dragon Age og Mass Effect har riktignok forlatt studioet, så jeg kan forstå at folk har sine tvil angående Bioware Edmonton. Håper de får en ny start med Anthem og Dragon Age 4. 2 Lenke til kommentar
RavenLand Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 (endret) Er synd og si, men dette blir ikke noe kjøp for meg til tross for at jeg er massiv fan av Origins og spilte gjennom Inquisition en god del ganger.Er EA involvert, uansett nivå, så forblir min lommebok lukket. Endret 11. desember 2018 av RavenLand Lenke til kommentar
Owlman Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Skeptisk, men hadde hvert greit med et ekte DA igjen. Jeg savner de eldre Bioware rollespillene. Som var mer fokusert hvor du dro til mindre mer spesifikke områder som DA 1, KOTOR 1&2. Witcher 2 fra CDPR er et veldig bra eksempel på denne typen spill. En 25-35 timers mer fokusert historie. Men i dag må jo alle rollespill ha minst 250 timer med gameplay. Elles er det ikke "verdt prisen" Er enig med deg. Jeg hadde problemer med å like Andromeda, men jeg klarte det til slutt. Det er jo ikke like bra som ME 1-3 men jeg klarte å ha det gøy med spillet. Det jeg gjorde var å drite i alle questene under "Tasks". Det var utallige mange tasks, og det var kun fetch-quests uten betydning. Når jeg ga opp på å gjøre alt i spillet ble det fort bedre og jeg kunne faktisk tenkt meg en oppfølger (det var jo slik de lagde spillet, med at de endte med mange spørsmål). Men foretrekker at de starter på nytt med Bioware Edmonton studioet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå