knokle_85 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg skulle vist få meg en dvd brenner til jul, men jeg vil helst ikke la det være opp til min mor hvilken brenner jeg skal få.. Hvilke brennere er bra? er det nødvendig med 8x, eller er 4x raskt nok? Hva er forskjellen på + og -??? Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 sjekk ut HWs anbefalinger på DVd brennere. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg brenner sjelden på noe over 2.4x, ettersom disse platene er billigst + og - er kun forskjellige standarer, og min mening er at + kommer til å ta mer og mer over, så mitt råd til deg vil da være NEC1100A. (Har ett par av disse selv og er veldig fornøyd) Lenke til kommentar
durabit Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Har du noen prisrammer du må forholde deg til? Den beste brenneren på markedet akkurat nå er Plextor PX-708 som klarer 8x brenning på +R media. Det betyr at du brenner en plate på 7-8 minutter. Hvis tid er penger går du for en 8x brenner. :-) Jeg bruker både -R og +R media med denne brenneren. For brukeren betyr det stort sett ikke noe hvilket media som brukes. Men hvis en kopierer DVD-platene sine og har til hensikt å bruke stuespilleren, er det lurt å sjekke hvilket media denne støtter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå