Villfaren Skrevet 11. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2018 Det spørs litt hvordan du setter opp brukerne. Du kan legge til venner på gratisversjonen og dele innhold med de mens hvis du skal legge til Managed users må en ha Plex pass som koster penger. Takker Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Foldersync Pro: https://play.google.com/store/apps/details?id=dk.tacit.android.foldersync.fullDe har også en gratisversjon. Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 13. desember 2018 Del Skrevet 13. desember 2018 Tenkte som nevnt spesielt på bilde opplastingen. Om det fungerte bra etc Synes ikke det fungere så utrolig bra. Skulle vært slik at bildene lastet opp automatisk. Jeg må åpne plex appen på telefonen for at bildene skal lastet opp. Men nå er ikke jeg så veldig opptatt av at den må fungere 100% heller, men ser at det kunne vært mye bedre. Bildene lagres automatisk på annet vis. Denne funksjonen benytter jeg meg en del av, kjekt å bruke hvis en f.eks skal/er på ferie. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 14. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2018 Takk for info Lenke til kommentar
strike_ Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Nextcloud er opensource og gratis, ville heller satset på det til bildeopplastingen din. The mobile clients feature automatic upload of pictures and videos you take and can synchronize select files and folders. The clients can handle multiple accounts, show all activity happening on your server and notify you of new events such as the availability of new shares. Nextcloud+lets' encrypt+reverse proxy=Din egen sikre private cloud, som du kan nå fra hvor du vil. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 (endret) Verdt å nevne at betalversjonen også inkluderer en bedre indeksering av musikk. Dersom man har en stor samling høyoppløst musikk på en server, så er det god valuta for pengene å få et fyldig musikkbibliotek og ens egen musikkstreamingtjeneste på alle enheter en ønsker. Endret 17. januar 2019 av 834HF42F242 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå