NTB - digi Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Vipps sliter nok en gang med store tekniske problemer Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 (endret) Vips så kan du ikke betale for deg, hvis du ikke har penger i lommeboka. Nå dropper jo noen mindre markeder/utsalg fra boder og lignende kortterminal pga Vipps, som nok er billigere å ha. Ingen annen betalingsapp har vel hatt mer nedetid/ustabilitet enn Vipps? Endret 9. desember 2018 av plankeby 3 Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 Dette var da masse ord med veldig lite innhold. Hva var grunnen til nedetiden? Null teknisk forklaring... 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 Outsourcingen til billigland var en stor suksess igjen? 4 Lenke til kommentar
EternalSunshine Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 Er Swish is Sverige like ustabil som Vipps? Helt utrolig hvor ofte Vipps er nede i lang tid. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Vips er svineri. MobilePay og mCash var langt bedre. Lenke til kommentar
Ploppe Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Hadde en litt lite brukervennlig løsning kalt «vennebetaling» gjennom Skandibanken, men den var da til gjengjeld stabil. Kjedelig nok ville de ikke utvikle den videre men anbefalte bedre løsning som heter Vipps. Grøss... Måtte jeg altså begynne med noe «DnB-greier»? Heldigvis ikke avhengig av det, så lite berørt men også lite imponert over stabiliteten. 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Med unntak av en gang jeg ikke fikk logget inn har jeg hatt veldig stor nytte av Vipps, og er veldig fornøyd med appen og funksjonaliteten. De bør likevel ikke få monopol, og konkurranse er viktig. Lenke til kommentar
Hallgeir Jensen Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 De burde bytte navn til Vits :-) 1 Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 11. desember 2018 Del Skrevet 11. desember 2018 Klassisk konsekvens av utvikling i et leverandør/kunde forhold at du ender opp med MTTR målt i timer og dager, og feil-søking steg av typen "vi prøver å stoppe ting sånn at det andre kan komme opp". Regner med topp prioritet hos kunden nå er avtaleforvaltning, for det vil jo løse noen som helst problemer!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå