ray001 Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Er det slik at man betaler 29kr/mnd så skal man slippe reklamen her? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Det var sånn før men ikke nå lenger. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Hei, Tek Ekstra inkluderte aldri reklamefritt Diskusjon.no. Diskusjon.no var reklamefritt for alle innloggede medlemmer i flere år. Diskusjon.no er ikke lenger eid av samme selskap som Tek.no, det ville derfor heller ikke gi mening at Tek Ekstra inkluderte reklamefritt Diskusjon.no i dagens situasjon. Beklager ulempene. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 7. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2018 Litt for mye reklame for min del. Nesten som jeg vurderer å kutte sidene her... Lenke til kommentar
Visum Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Litt for mye reklame for min del. Nesten som jeg vurderer å kutte sidene her... Bruk adblock og livet blir bedre! 2 Lenke til kommentar
Skabbetuss Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 For alt handler om penger i 2018. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 For alt handler om penger i 2018. Litt snever tankegang? Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Hva med å starte med års abn for å være på diskusjon.no for dem som vil ? Da uten reklame og kanskje noen små goder her og der? Jeg hadde blitt med på det. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 (endret) For alt handler om penger i 2018. Vi må nok mye lengre tilbake enn 2018 når det gjelder det. Og dette forumet er langt fra det beste (verste) eksempelet på det - selv om måten de har valgt å presentere reklamen sin er helt absurd. Endret 8. desember 2018 av Zork 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Hei, Tek Ekstra inkluderte aldri reklamefritt Diskusjon.no. Diskusjon.no var reklamefritt for alle innloggede medlemmer i flere år. Diskusjon.no er ikke lenger eid av samme selskap som Tek.no, det ville derfor heller ikke gi mening at Tek Ekstra inkluderte reklamefritt Diskusjon.no i dagens situasjon. Beklager ulempene. Korleis heng dette eigentleg saman for tida? Koplingen Tek.no og diskusjon.no. Forumet har framleis "reklame" for Tek-artiklar og heile diskusjonsdelen til artiklane ligg på forumet. Betalar Tek for å bruke forumet som kanal mot brukarane her inne? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 (endret) Tek benytter seg av diskusjon.no for sine kommentarfelt, antar TU Media tar betalt for tjenesten, noe annet ville vært rart. Diskusjon.no "reklamerer" ikke for tek sine artikler, utover at trådene(diskusjonsfeltene) kan havne i "dette diskuteres" etc. Endret 10. desember 2018 av Uderzo Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Korleis heng dette eigentleg saman for tida? Koplingen Tek.no og diskusjon.no. Forumet har framleis "reklame" for Tek-artiklar og heile diskusjonsdelen til artiklane ligg på forumet. Betalar Tek for å bruke forumet som kanal mot brukarane her inne? Tek.no betaler for bruken av publiseringssystemet vårt og serverne våre. Den bruken inkluderer kommentarfelt levert av Diskusjon.no i Tek.no sitt tilfelle. (Men ingen andel av disse pengene er øremerket forumet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå