NTB - digi Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Pågripelsen av Huawei-direktør setter sinnene i kok. Går hardt ut mot Canada og USA Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Trump er ute og tramper på tærne til Kineserne igjen. Er det noen her som tror Trump ikke egger opp til 3. verdenskrig? Jeg har på følelsen av at jeg kommer til å dele denne videoen mye fremover: Slik som Trumph driver på så virker det uunngåelig. Håper norske politikere har vett til å stille oss på sidelinjen slik Sverige gjorde under 2. verdenskrig. 1 Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Trump er ute og tramper på tærne til Kineserne igjen. Er det noen her som tror Trump ikke egger opp til 3. verdenskrig? Handelskrigen er godt i gang den. Det er bare for tidlig å merke konsekvensene. Så lenge stormen er stille så er det ikke så mye snakk og diskusjon. De fleste som har innflytelse går i ring rundt den brennende buska, istedet for å slukke. Plutselig vil en gærning med ‘gode intensjoner’ ta ansvar, men ignorant som personen er, vil han bruke bensin istedet for vann. *WOOOSH* -Så vil vi høre masse etterpåklokskap om hva man burde ha gjort. Vi går spennende tider i møte. Akkurat nå er det bare generell tafatthet ute og går. Så kommer avmakten og ting kommer i selvsving, så skal du se det kjører derudad. Hvor det stopper? Det må gudene vite. Vi får se hva som skjer ved neste presidentvalg i USA. Er bare litt bekymra for at supernarsissisten kommer til å få økt egoet sitt litt mer enn det helsa tillater 1 Lenke til kommentar
Martin O. Nygård Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 Man skulle tro kineserne lett kunne arrestere et par kanadiere og amerikanere i Kina på et par trumped up anklagelser, som en liten tit for tat. Det er jo det som skjer når spioner blir arresterte slik at man kan gjøre en liten fangeutveksling. Utrolig at kineserne fremstår som de som tar den moralsk høyere grunn. Hvis jeg var en toppleder i et amerikansk selskap ville jeg holde meg langt unna noe sted under kinesisk innflytelse inntil dette er avklart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå