AnonymDiskusjon Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Det dukker stadig opp ny hårvekst på kroppen min. Det er ikke noe problem. Når kan man forvente at man er ferdig med å få ny hårvekst? Hvordan er situasjonen for deg. Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: ed653...819 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Fra 20-årene og oppover har jeg merket økt hårvekts også, men ikke på toppen, heller tvert i mot der. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Hårveksten kommer til å endre seg frem til du dør. Jeg er over 40 og merker at ting forandrer seg i tide og utide. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Det dukker stadig opp ny hårvekst på kroppen min. Det er ikke noe problem. Når kan man forvente at man er ferdig med å få ny hårvekst? Hvordan er situasjonen for deg. Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: ed653...819 Du slutter å få ny hårvekst når du dør. Menns hårvekst bestemmes av to ting: mengden av en spesiell type testosteron (dihydrotestosteron), og mengden reseptorer i huden for dihydrotestosteron. Etter hvert som vi eldes, vil mer og mer av testosteronet vårt opptre i form av dihydrotestosteron, og dermed får vi også mer og mer hårvekst. Ironisk nok er det også dihydrotestosteron som forårsaker håravfall på hodet. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Det slutter aldri. 1 Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Hårvekst følger ikke pubertetsutviklingen / utvikling av kjønnskarakteristika, men det er her den starter. Når menn er 18 år, har man for det meste utviklet sine fysiske trekk, men hårvekst er ikke avhengig av denne utviklingen og fortsetter hele livet. Med andre ord - hårvekst slutter ikke, for noen vil den vare livet ut (både hårvekst og hårtap). Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 (endret) Jeg hadde lite hår på ryggen før, nå er den helt "teppebelagt". Blir bare mer hårete jo eldre jeg blir Det er lite man kan få gjort med, såfremt man ikke bruker laser(fjerne håret permanent?) eller bruker voks for å fjerne det regelmessig. Jeg har vurdert voksing, det er litt ulekkert å se ut som en bjørn, men jeg driter i det, orker ikke å bruke tid og penger på det Endret 7. desember 2018 av Uderzo Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Hva med noe sånt da? https://www.elkjop.no/product/styling-og-velvare/harfjerning-for-kroppen/BRI95000/philips-lumea-prestige-ipl-lysbasert-harfjerning-bri950?gclsrc=aw.ds&&scid=SEM6284&gclid=EAIaIQobChMIyb_f2dWO3wIVg9GyCh2wWgcbEAQYASABEgLbcfD_BwE Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Lol... kan love deg at det bare blir værre og værre jo eldre du blir! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå