billywillie Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Er en asus zenbook med win 10. I det siste så har jeg fått opp en del irriterende pop up vinduer fra Google Chrome·ibb.co. Har skannet med malwarebytes men den finner ingen ting. Vinduene kommer inn fra høyre fra varslinger, men går jeg inn for å se der er de borte! Får også opp dette på tlf. Android. Regner dette har sammenheng med at jeg bruker chrome. Har gått inn på innstillinger- Forgrunnsvinduer/viderekoblinger og prøvd å legge inn Google Chrome·ibb.co. Men når jeg lagrer blir det seende slik ut Ser ut som det ikke er vanlig punktum etter Chrome men sitter på midten. gikk inn på tegnkart og fikk lagt den inn men meldingene kommer fortsatt. Noen som har noen tips for å fjerne dette. Lenke til kommentar
Abahan Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 (endret) Er en asus zenbook med win 10. I det siste så har jeg fått opp en del irriterende pop up vinduer fra Google Chrome·ibb.co. Har gått inn på innstillinger- Forgrunnsvinduer/viderekoblinger og prøvd å legge inn Google Chrome·ibb.co. Men når jeg lagrer blir det seende slik utBlokkerte vinduer.PNG Prøv å legge inn imgbb.com også Endret 6. desember 2018 av Abahan Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 10. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2018 Hjelper lite. Meldingen popper fortsatt opp. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Har du prøvd en browser reset? https://www.tomsguide.com/us/reset-google-chrome-how-to,news-18821.html Lenke til kommentar
Mickey_OT Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Det der ser ut som windows 10 sin varsling for browser, når youtube spør om de får lovt til å sende deg varsler. Jeg får opp samme vinduer hver gang en av de jeg følger legger ut ny video. Kan være ingame, kan være i browser. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Tok en kjapp google. Dette ser ut til å være malware/virus: ibb.co Won’t Go Away! – How to Remove? Remove ibb.co 1 Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 10. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2018 (endret) Takk for tips. Prøvde denne: http://deletepcinfection.com/ibb-co-wont-go-away-how-to-remove/ Resatte chrome til standard og kjørte plumbytes og den fant visst noe men ikke noe med ibb.co. Men når jeg skulle fjerne så skulle de ha penger og da ble jeg skeptisk. Tenker at da kjører jeg ny runde med malwarebytes først men den var tydeligvis fjernet av plumbytes! Tenkte da å fjerne plumbytes først men fant den ikke under apper!. Lastet ned ny versjon av malwarebytes og etter at den hadde kjørt fikk jeg beskjed om at plumbytes var skadelig programware. Skal ikke være lett dette. Endret 10. desember 2018 av billywillie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå