Erlingbærling Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 (endret) Jeg lurte på hvordan skattefradrag for utenlandske tidsskrifter fungerer? Jeg betaler ikke skatt for å få dem inn i Norge (litteratur er skattefritt). Får jeg trekt av total beløpet, da dette er fagtidsskrift jeg trenger? Mvh Endret 6. desember 2018 av Uderzo fjernet tilbakemelding til forumet som førte til OT i tråden, bruker bes lage en tråd i tilbakemeldingsforumet. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Moderatormelding 1 innlegg er fjernet fra tråden pga OT, tilbakemeldinger tas på PM eller i tilbakemeldinger-kategorien. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Du betaler ikke Merverdiavgift/toll ved innførsel - men det påvirker ikke retten til skattefradrag. Så lenge det i hovedsak (over 50%) til bruk i virksomheten, vil du kunne føre det i regnskapet, og dermed få fradraga for det. Blad abb er ofte i grenseland om det er private eller næringsbehov - men så lenge du vurdere det til å være næring, og kan forsvare det ovenfor ligningsmyndighetene så er det bare å føre det i regnskapet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå