Nold Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Jeg er utdannet politi i 2018, men står fortsatt uten jobb. Jeg ser derfor etter alternativer og har sett på militærpolitiet som en mulighet. Problemet er at det står latterlig lite om jobb i militærpolitiet på nettet. Det står på forsvaret.no at det er en stasjon i Stavanger, men hva slags stasjon er dette? hvilke jobbmuligheter er det for en politimann i militærpolitiet? Noen som har erfaring? Noen som har kjennskap til hvor ofte det blir lagt ut stillinger, og evt hva slags stillinger? Mvh Nold Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Det er ikke så ofte jeg ser slike stillinger utlyst. Et annet problem er at man ikke nødvendigvis trenger 3-årig politiutdanning for å kunne jobbe som MP, så du vil møte konkurranse fra folk som også har MP-bakgrunn fra førstegangstjenesten. Alternativt kan du søke deg inn i HV sin innsatsstyrke for MP. Da vil du ihvertfall ha en fot i systemet, og da vil det sannsynligvis bli enklere å få jobb på sikt. Lenke til kommentar
Nold Skrevet 9. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2018 Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå