Redaksjonen. Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Forskere QR-kodet maur, og fant ut at de tar «sykedager» for å beskytte maurtua 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Sokkalf™ Skrevet 5. desember 2018 Populært innlegg Del Skrevet 5. desember 2018 Tror jeg også hadde tatt noen sykedager om noen hadde klistret en sånn QR-kode på meg. 12 Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 (endret) Tror jeg også hadde tatt noen sykedager om noen hadde klistret en sånn QR-kode på meg. Blir litt som Snowden dette. Kansje Han Ikke er verdig en Nobelpris siden dei på Hawai har så lav IQ Endret 6. desember 2018 av Halvor Sølvberg- the MOV Lenke til kommentar
delxzen Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Tror jeg også hadde tatt noen sykedager om noen hadde klistret en sånn QR-kode på meg. Blir litt som Snowden dette. Kansje Han Ikke er verdig en Nobelpris siden dei på Hawai har så lav IQ Snowden fant lav QR lenge før det var maur med særlig IQ! Lenke til kommentar
Severin Suveren Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Tror jeg også hadde tatt noen sykedager om noen hadde klistret en sånn QR-kode på meg. Haha, skulle til å skrive akkurat det samme. Stakkars maur, sove med en sinnsyk plate på ryggen. 2 Lenke til kommentar
Roger Hansen Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Tror jeg også hadde tatt noen sykedager om noen hadde klistret en sånn QR-kode på meg. Haha, skulle til å skrive akkurat det samme. Stakkars maur, sove med en sinnsyk plate på ryggen. Nå sover vel ikke maur på ryggen som oss mennesker da 1 Lenke til kommentar
FishBone0 Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Interessant forskning, men dette er ikke qr-koder. Ser mer ut som ar-markers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå