geir__hk Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 (endret) Hei. På en laptop jeg bruker i forbindelse med jobb (W10 x64, ikke innmeldt i domene) har jeg installert Skype for business. Skype starter alltid opp ved innlogging av bruker, uansett innstilling for valget "start appen automatisk når jeg logger på Windows". Har også prøvd å bruke programmet Autoruns, uten at jeg klarte å finne en åpenbar oppføring der som peker på Skype. Til tross for tiltaket, så fortsetter Skype-appen å forsøke å logge på hver gang maskinen starter, og trenger vel ikke nevne at det oppleves som meget masete spesielt når det travelt Noen som har vært borti en fungerende kur for dette? Endret 5. desember 2018 av geir__hk Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Du kan prøve å gå her, høyreklikke på SFB, også velge deaktiver. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2018 Takker for svar. Nå er dette en PC jeg ikke bruker så ofte, men ved oppstart i går syntes problemt å ha forsvunnet av seg selv på mystisk vis - nå maser ikke Skype business om innlogging hver gang jeg starter opp (håper det holder seg sånn) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå