AfterGlow Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Samsung tatt for juks: Brukte bilde tatt med proft speilreflekskamera i reklame for mobilkamera 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 "DSLR-speilreflekskamera" -- smør på flesk smaker sikkert godt, mer er kanskje ikke så sunt? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 "DSLR-speilreflekskamera" -- smør på flesk smaker sikkert godt, mer er kanskje ikke så sunt? Kanskje det til og med var en digital variant - med speil. Altså digital DSLR spelirefleks med speil. Ok, men poenget er vel uansett at disse telefon-journalistene ikke kan mye om kameraer. Og et lite tilleggspoeng om at telefonprodusentene jukser for å lure hvermansen til å tro at de nyeste telefonene deres tar like gode bilder som speilreflekskamera. Beklager avsporingen - tilbake til telefonjournalistene.. 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 "DSLR-speilreflekskamera" -- smør på flesk smaker sikkert godt, mer er kanskje ikke så sunt? Whiskey on the rocks med is, takk 3 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 (endret) Ikke rart mobiltelefonselgerne reklamerer med "like bra bilder som et speilrefleks". Endret 5. desember 2018 av Nautica 3 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Hvem er det som ikke er tatt i juks etter hvert da? Nå bør vel Samsung uansett prøve å bevise at telefonen kan ta like bra bilder. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Whiskey on the rocks med is, takk Smaker sikkert fortreffelig etter en cheeseburger med ost. 3 Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 "DSLR-speilreflekskamera" -- smør på flesk smaker sikkert godt, mer er kanskje ikke så sunt? Alle bildene jeg tar med mitt DSLR-speilreflekskamera lagrer jeg på SSD-disken min. 1 Lenke til kommentar
NPV Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 "DSLR-speilreflekskamera" -- smør på flesk smaker sikkert godt, mer er kanskje ikke så sunt? Alle bildene jeg tar med mitt DSLR-speilreflekskamera lagrer jeg på SSD-disken min. D-en i SSD står for Drive, og det er ingen disker involvert. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Når først en produsent jukser med bildene så ender man jo opp med å legge listen for resten av produsentene som ikke ønsker å være noe dårligere i sin markedsføring. Normalt optimaliseres det med meget godt lys og proffe fotografer som gjør alt for at bildene skal se best mulig ut. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 D-en i SSD står for Drive, og det er ingen disker involvert. Du har helt rett i det, men det forandrer ikke det faktum at betegnelsen disk også blir brukt: "A solid-state drive (SSD) is a solid-state storage device that uses integrated circuit assemblies as memory to store data persistently. It is also sometimes called solid-state disk" Lenke til kommentar
Didrik Decibel Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Dette føler jeg har pågått i alle år innenfor alle produktområder. Sminke-reklamer som viser seg å bruke helt andre produkter på modellen, bilreklamer som bruker 3D-modeller, spillreklamer som bruker profesjonelle 3D-animasjoner i stedet for in-game-grafikk osv osv. Lurer på om Adobe (photoshop) hadde overlevd uten reklamebransjen. Det morsomste er reklamer for 4k TVer som prøver å vise deg forskjellen når du selv sitter med 1080p og TV-sendingen er 720p... DUH! 1 Lenke til kommentar
Benny Flaggstang Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 "DSLR-speilreflekskamera" -- smør på flesk smaker sikkert godt, mer er kanskje ikke så sunt? Whiskey on the rocks med is, takk Ser ikke noe problem i det utsagnet. «Whiskey on the rocks» skal strengt tatt ikke ha is i seg. Navnet er bokstavelig. Man heller whiskey over frosne steiner, for å få den avkjølt uten å vanne den ut. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Alle bildene jeg tar med mitt DSLR-speilreflekskamera lagrer jeg på SSD-disken min. Og så ser du på dem på LCD-skjermen din. 1 Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Og så ser du på dem på LCD-skjermen din. Nettopp Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 "DSLR-speilreflekskamera" -- smør på flesk smaker sikkert godt, mer er kanskje ikke så sunt? Samme med de som sier CDplate. Doh:/ Compact disc disc Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 Window NT tecnology. NT står for new technology, så new technology technology teknologi der altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå