Gå til innhold

Intern lagring på telefonen plutselig borte

ltdata

Anbefalte innlegg

Har en android telefon.

Jeg har kjøptt et 32 gb sd kort for å erstatte 16 gb som jeg har på telefonen. Jeg tok backup av 16gb kortet til Pcen og installerte 32 gb i telefonen. Fikk beskjed om å formatere det og gjorde det. 

Så etter at jeg koblet telefonen til Pcen igjen så er plutselig intern lagring borte! På selve telefonen også har jeg ikke tilgang til intern lagring. Har jeg slettet hele intern lagring ved en feil?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

La meg se om jeg skjønner dette riktig. Er filene borte, slik at lagringplassen din er tom, eller er lagringsplassen borte, slik at du ikke kan lagre noe til internlagringen?

Lenke til kommentar

La meg se om jeg skjønner dette riktig. Er filene borte, slik at lagringplassen din er tom, eller er lagringsplassen borte, slik at du ikke kan lagre noe til internlagringen?

Godt spørsmål. Når jeg går inn på "lagring og USB" på telefonen så ser jeg at det står oppført med internminne 5.42 gb brukt av 11.81 gb. Men jeg har ingen tilgang til dette minnet ser det ut som, f.eks alle bilder som var lagret på internminne har jeg nå ikke tilgang til

Lenke til kommentar

Har en slik filbehandler som heter ES file explorer, men den viser ikke intern lagring. Kun SD kort

Vil bare si at du burde avinstallere ES file explorer.

Det var en gang en veldig bra og populær filbehandler, men utvikleren benyttet desverre da muligheten til å fylle appen med bloatware og reklame. Den installerer og flere apper som plager deg i hverdagen. Så du burde bli kvitt den appen.

Har du slått på filoverføring når du har plugget mobilen til pc'en? Er vel ofte deaktivert som standard, men blir kansje aktivert om man har i SD kort.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Vil bare si at du burde avinstallere ES file explorer.

Det var en gang en veldig bra og populær filbehandler, men utvikleren benyttet desverre da muligheten til å fylle appen med bloatware og reklame. Den installerer og flere apper som plager deg i hverdagen. Så du burde bli kvitt den appen.

Har du slått på filoverføring når du har plugget mobilen til pc'en? Er vel ofte deaktivert som standard, men blir kansje aktivert om man har i SD kort.

Ja har slått på filoverføringen. Altså jeg kunne se intern lagring før jeg byttet SD kort. Men etter at jeg gjorde det så ser jeg ikke intern lagring mer, og jeg har ikke tilgang til innholdet ser det ut som. Men det er ikke slettet ser det ut som. Har prøvd å bytte tilbake til det gamle SD kortet, og også uten SD kort, men intern lagring vises ikke lenger på telefonen,

Lenke til kommentar

Prøvd å aktivere USB debugging? Skal ikke ha noe å si men om du har noe merkelig bug på gang så vet man jo aldri.

Du får nok uansett hentet ut alle filene dine med ADB, eller en app som lar deg kopiere filer via Wifi eller lignende.

Prøvde debugging, men ingen endring. Kun SD kort som vises når jeg kobler til pc. Kan du forklare litt om ADB eller en APP som kan hente ut filene? Jeg ønsker gjerne å backup kopiere disse filene, men jeg vil selsagt også ha tilgang til hele internminne. Litt frustrerende dette her ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...