AnonymDiskusjon Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Jeg har fått dilla på å bestille inn dametightser.. jeg onanere i dem og spruter.. Er dette normalt? Anonymous poster hash: ee2be...c7f Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Det er ikke unormalt. 2 Lenke til kommentar
NaPlex Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Helt normalt er det vell heller ikke .. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Det er flere kinkstere der ute enn du tror og fetisj for et spesifikt klessplagg er ikke uvanlig. 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Hvilken størrelse i bukse bruker du? Og hvilken størrelse bestiller du inn? Før jeg vurderer om det er unormalt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2018 I tights har jeg størrelse S Bestiller inn S, men tenner bare på dametightser Bruker S og tar inn S Anonymous poster hash: ee2be...c7f Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Helt normalt er det vell heller ikke .. Nå er det ikke så veldig mange seksuelle fetisjer som er "helt normale" (i den forstand at en signifikant del av befolkningen tenner på den spesifikke tingen). Det er litt for stor variasjon til at særlig mange av oss rekker over stort mer enn et lite utvalg av alle de fetisjene det går an å ha. Men det å ha seksuelle fetisjer er rimelig normalt. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 (...) særlig mange av oss rekker over stort mer enn et lite utvalg av alle de fetisjene det går an å ha. (...) Ain't that the truth! Jeg tror ikke jeg skal begynne å liste opp mine. 1 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Ain't that the truth! Jeg tror ikke jeg skal begynne å liste opp mine. Eller som her, hvor skal man starte og det kommer til å ta tid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg