Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få seg sex


Anbefalte innlegg

Hei! Kan høres rart ut det jeg spørr etter:

 

er mann 21 år har veldig lyst til å ha sex, men vet ikke hvordan eg skal gå frem.

 

Jeg har ingen kone eller kjæreste.

Har prøvd meg på netdating, men ingen napp der..

Er en del andre side, men de er falske..

 

Eg er ikke i noe drikkemiljø, og føles derfor feil å oppsøke slike plasser..

 

 

Har dere noen tips til sider på Internett som ikke koster skjorta og som er ærlig eller andre tips til å få meg et ligg?

 

 

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 50de8...71f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare å kontakte Trine Grei Grande så ordner det seg ...

Neida, fra spøk til alvor : 

*Oppsøk venner og bekjente og gjør "sosiale" aktiviteter sammen med dem på dagtid, ser dere noen søte jenter som sitter på et bord på kaffe så kan man slå av en prat ved å hilse på dem og si at de så ut som noen det hadde vært hyggelig å prate litt med og bli kjent.
*Vær litt spontan og prat med folk som du møter, det sørger for at man kommer i kontakt med mange hyggelige mennesker og innimellom treffer man blink.
*Er du sportslig anbefales det at man prøver seg litt når man eksempelvis trener på treningstudio, slå av en prat uten "noen andre intensjoner" og når du blir kjent med noen som viser interesse kan man jo ta det et steg videre.

Bare noen enkle råd, ikke legg for mye vekt i det og prøv heller å vær litt sosial og etter hvert kan du prøve å se om det er noe mer interesse med de du får kontakt med.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg forstår det slik at det kun er sex du er ute etter i første omgang og foreløpig ikke et forhold.

 

Nettdating sider er i utgangspunktet for mennesker som leter etter en partner og ikke en sexpartner så derfor bør du unngå disse av respekt for de som leter etter noe seriøst og ikke bare et knull. Du er i stor grad bortkastet tid og et irritasjonsmoment for de som bruker disse seriøst.

 

Det finnes sider og apper for deg som kun er ute etter sex. Tinder er en åpenbar. Ellers er nakenprat.com et stort samfunn (bare still deg i rekken med den millionen menn som står i kø for å prøve å knulle en av de fem single kvinnene eller bli med på par som søker mmf om det er greia di. Mye enklere). Der kan du sikkert også finne referanser til flere andre profilbaserte sider med samme formål. Noen er gratis mens andre tar betalt - men hold deg for guds skyld borte fra sider som utgir seg for å være en portal hvor "enslige, kåte jenter" venter. Er det for godt til å være sant så er det det. Husk at kvinner har 2000 stive pikker som kommer løpende bare de knipser med fingrene og de har ingen behov for å registrere seg på noen side for å finne villige menn - ergo eksisterer det ingen slike sider som ikke er svindel.

 

Byen er også åpenbart, men krever at du har sjarm, utseende, selvsikkerhet eller personlighet som trekker damer. Penger og gavmildhet kan kompensere i stor grad.

 

Når penger nevnes så er prostitosjon også et alternativ. I norge eller i utlandet. Noen utvikler komplekser ifbm mangel på sex og i hvert fall første samleie (eller mangel på det) så det kan være verdt pengene å bare få det unnagjort og avkreftet at det er noe galt med deg.

 

Mange har et overdrevent forhelliget forhold og syn på sex så det oppleves ofte at det er noe galt med en om man ønsker sex. Slike mennesker må du bare heve deg over og være ærlig om dine intensjoner.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

Så anbefaler du meg i mitt tilfelle å betale litt for å superlike folk på tinder da?

 

Sjansen øker vel med å superlike, sammenliknet med å bare like noen..

 

 

 

Jeg forstår det slik at det kun er sex du er ute etter i første omgang og foreløpig ikke et forhold.

 

Nettdating sider er i utgangspunktet for mennesker som leter etter en partner og ikke en sexpartner så derfor bør du unngå disse av respekt for de som leter etter noe seriøst og ikke bare et knull. Du er i stor grad bortkastet tid og et irritasjonsmoment for de som bruker disse seriøst.

 

Det finnes sider og apper for deg som kun er ute etter sex. Tinder er en åpenbar. Ellers er nakenprat.com et stort samfunn (bare still deg i rekken med den millionen menn som står i kø for å prøve å knulle en av de fem single kvinnene eller bli med på par som søker mmf om det er greia di. Mye enklere). Der kan du sikkert også finne referanser til flere andre profilbaserte sider med samme formål. Noen er gratis mens andre tar betalt - men hold deg for guds skyld borte fra sider som utgir seg for å være en portal hvor "enslige, kåte jenter" venter. Er det for godt til å være sant så er det det. Husk at kvinner har 2000 stive pikker som kommer løpende bare de knipser med fingrene og de har ingen behov for å registrere seg på noen side for å finne villige menn - ergo eksisterer det ingen slike sider som ikke er svindel.

 

Byen er også åpenbart, men krever at du har sjarm, utseende, selvsikkerhet eller personlighet som trekker damer. Penger og gavmildhet kan kompensere i stor grad.

 

Når penger nevnes så er prostitosjon også et alternativ. I norge eller i utlandet. Noen utvikler komplekser ifbm mangel på sex og i hvert fall første samleie (eller mangel på det) så det kan være verdt pengene å bare få det unnagjort og avkreftet at det er noe galt med deg.

 

Mange har et overdrevent forhelliget forhold og syn på sex så det oppleves ofte at det er noe galt med en om man ønsker sex. Slike mennesker må du bare heve deg over og være ærlig om dine intensjoner.

Anonymous poster hash: 50de8...71f

Lenke til kommentar

Du burde prøve deg på nattklubb, aldri hatt det så moro før jeg prøvde det selv. Alle er venner, du kan bomme røyk av de fleste.. Eneste prob er vel drikke er uhyggelig dyrt. Hvis jeg virkelig ble full der forventet jeg egentlig på ligg men har ikke noe lyst på fyllesyk eller at hodepinen min varer i 3 dager.

 

Ellers er jo tinder veldig moro og prøve seg på, tar det ikke veldig seriøst når det kommer til det. Mesteparten der er in-aktiv og jeg er aldri inne på applikasjonen hvis ikke de svarer på "Hei" først. Mange hyggelige og snakke med men ikke alle har like lyst på "sex med en gang" som du spørr etter. Håper ikke du tror det er så enkelt for og få napp eller er du ute etter et mer "ONS" / "One Night Stand" ting?

 

Personlig er jeg høflig på tinder, men vet mange venner er bare ute etter "sex" som deg, flere har fått napp men som oftest blir det jævlig kleint og forlate stedet etterpå. Om du ønsker "virkelig" sex, prøv deg ordentlig på tinder, finn den rette og "slå deg ned" (usikker på om det er en "saying" lenger.). Har truffet mange hyggelige på tinder som har ledd til snapchat / privat instagram, delt kontakt-informasjon og igjen ledd til et lang-varig forhold.. og dette bare fra tinder som jeg ikke trodde det fantes seriøse folk på.

 

Anbefaler tinder, men ikke bare for sex.



Anonymous poster hash: 559c4...2f6
Lenke til kommentar

 

 

Bør jeg kjøpe tilgang til å superlike..

Hvor mye har dette å si..

 

 

 

 

 

 

Du burde prøve deg på nattklubb, aldri hatt det så moro før jeg prøvde det selv. Alle er venner, du kan bomme røyk av de fleste.. Eneste prob er vel drikke er uhyggelig dyrt. Hvis jeg virkelig ble full der forventet jeg egentlig på ligg men har ikke noe lyst på fyllesyk eller at hodepinen min varer i 3 dager.

 

Ellers er jo tinder veldig moro og prøve seg på, tar det ikke veldig seriøst når det kommer til det. Mesteparten der er in-aktiv og jeg er aldri inne på applikasjonen hvis ikke de svarer på "Hei" først. Mange hyggelige og snakke med men ikke alle har like lyst på "sex med en gang" som du spørr etter. Håper ikke du tror det er så enkelt for og få napp eller er du ute etter et mer "ONS" / "One Night Stand" ting?

 

Personlig er jeg høflig på tinder, men vet mange venner er bare ute etter "sex" som deg, flere har fått napp men som oftest blir det jævlig kleint og forlate stedet etterpå. Om du ønsker "virkelig" sex, prøv deg ordentlig på tinder, finn den rette og "slå deg ned" (usikker på om det er en "saying" lenger.). Har truffet mange hyggelige på tinder som har ledd til snapchat / privat instagram, delt kontakt-informasjon og igjen ledd til et lang-varig forhold.. og dette bare fra tinder som jeg ikke trodde det fantes seriøse folk på.

 

Anbefaler tinder, men ikke bare for sex.

 

Anonymous poster hash: 559c4...2f6

Anonymous poster hash: 50de8...71f

Lenke til kommentar

Så anbefaler du meg i mitt tilfelle å betale litt for å superlike folk på tinder da?

 

Sjansen øker vel med å superlike, sammenliknet med å bare like noen..

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 50de8...71f

Jeg vet egentlig ikke. Jeg har aldri brukt tinder selv så jeg kjenner bare til det igjennom småprat med unge kolleger som bruker det hyppig. Jeg var ikke klar over at det var en betalingsfunksjon der, men hvis man kan dra paralleller til datingsider, som jeg har brukt, så er det lurt å betale for de funksjoner som gjør deg ekstra tilgjengelig. Det er som regel en grunn til at de tar betalt for en del av tjenesten - det er den som fungerer.

 

Eksempelvis betaler man, på den siden hvor jeg fant kjæresten min, for at det er gratis for den utvalgte å sende deg meldinger og de trenger heller ikke en aktiv konto for å følge opp dine tilnærmelser og dermed øker du sannsynligheten for respons betraktelig. I mitt eksempel var min partner ikke lenger en aktiv person på den aktuelle siden, men siden jeg betalte for den dyreste tjenesten kunne hun lese min melding fra sin e-mail og enkelt svare derfra isteden for å laste inn siden, huske passord, logge inn, finne meg osv.

 

Du bør selvfølgelig være innforstått med at slike ting som tinder er akkurat som Facebook; svært overfladisk og uforpliktende. Veldig mange er på slike arenaer ene og elene for å øke sin egen selvtillit. Menn kaster store nett for å maksimere sannsynligheten for å finne en likesinnet eller en naiv som føler seg utkåret og kvinner opprettholder profiler for å føle bekreftelse på at andre menn vil knulle dem uavhengig om de er single og på let eller i forhold.

Endret av Invader Zim
Lenke til kommentar

Jeg tror du bør begynne med å få opp selvtilliten, og sosialisere deg mer. Det betyr ikke at du er nødt til å feste så mye, men kanskje komme deg mer ut blant folk.

Da jeg var 20-21, og yngre, så var ikke selvtilliten min så god som den senere ble. Da jeg nærmet meg 22 fikk jeg med meg ei dame hjem fra byen, hun var kjempefornøyd, vi storkoste oss virkelig! Det ble til at vi hadde kontakt en stund ;) ;)

Fortsatt kan selvtilliten min være litt middels noen ganger. Jeg kan tenke sånn "kanskje liker hun meg ikke allikevel"...Men generelt så går jeg ikke av veien for å prate med jenter jeg finner interessante på et vis, danse på byen -og av og til ta det videre. Det er ikke akkurat sånn at jeg får alle jentene jeg vil ha. Men jeg finner ikke på så mange hindringer. På videregående derimot var det flere jenter som jeg ikke ble godt kjent med en gang.

Jeg vet jo ikke hvordan du ser ut for eksempel, men man kan da som regel tilpasse stilen til hvordan man ser ut. Har man en dårlig skjeggvekst f. eks så er nok det beste å glattbarbere seg. Det er alltid noen grep man kan ta.

 



Anonymous poster hash: 24f35...92a
Lenke til kommentar

Dette er jo alle gutters spørsmål - hvordan får sex?

 

Det handler mye om hvilken sexuel "drive" men har, samt om hvor vågal man er. Noen menn er "råe", er lite sjenerte og klarer å tiltrekke seg damer med dette. Veien til et ligg er ikke så lang. Annerledes blir det med de litt mer sjenerte. Steget er langt fra blikkontakt til sex, og alt imellom blir som en lang landevei. Jeg tror det er viktig å skape god kjemi, og være på flørtern - ikke på "venn-modus". Man må føle seg frem (mentalt, ikke fysisk) til om man får gjensidig flørt. Du kan søke på google om hvilke "tegn" jenter gir når de flørter. For at det hele skal komme i mål, må man også være litt på tilbudsiden og vise interesse for jenta - og ikke være kresen. Alle jenter har noe fantastisk i seg, husk det ;) 

Lenke til kommentar

Anonym over nevner et viktig punkt når det gjelder casual sex. Som en generell hovedregel så knuller kvinner opp mens menn knuller ned.

 

Så ha realistiske forventninger og husk; "a pretty girl men fight for, they've even started wars - how pretty does she have to be when she's down upon all fours?

 

I find the ones who aren't so pretty, like diamonds in the rough, cause Pretty girls may look good but the ugly know their stuff!

 

Be they ugly og unsightly or just plain make you sick - every girl is pretty with her lips wrapped 'round your [hey nonny nonny]"

 

- the poxy boggards

Endret av Invader Zim
Lenke til kommentar

Om du er usikker på hvordan du skal gå fram i forhold til damer så les deg litt opp på "pick up artist". Ikke bruk alt det du leser der bokstavelig men det er mange gode tips der på hvordan man omgås andre mennesker. Enkle kjente psykologiske triks som faktisk fungerer. Det er mye kritikk av måten disse kursene og folka går kynisk fram, men jeg mener seriøst om du leser og bruker dette som tips på hvordan du skal få folk til å like deg så er det mange gode triks her. 

 

Warren Buffet har også skrevet en bok som heter "how to meet people" eller noe slikt. Det er mye av det samme der. Hvordan skal du får folk til å like deg. Buffets approach var business og ikke hvordan sjekke opp damer :-)

 

Ikke betal i dyre dommer for kurs. Jeg mener du får vel så mye utbytte av å lese bøker om dette og forsøke å tenke over om dette er comon sense eller ei som man ikke har tenkt på selv, og faktisk prøve ut noen av triksene i butikken, på jobb/skole etc. Masse små enkle hverdagslige triks som sammen gjør deg "likeable".

 

Så skal du se at du får deg både venninner og kjærester. Om du stresser for mye med det formålet å ligge med damene får du ingen ting. Om du bruker disse triksene og for å bli kjent med alle typer damer og selvtilliten din etterhvert stiger på den fronten så skal du se mange spennende tilbud åpenbarer seg...

 

Google boka 

"how to get laid pdf"   skrevet av nick rouge. Det ligger masse utgaver til gratis nedlasting

Mye greie tips der på hva du bør og hva du IKKE bør gjøre

 

Send meg en PM så kan jeg sende den til deg.

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Tinder er en åpenbar. Ellers er nakenprat.com et stort samfunn (bare still deg i rekken med den millionen menn som står i kø for å prøve å knulle en av de fem single kvinnene eller bli med på par som søker mmf om det er greia di. Mye enklere). Der kan du sikkert også finne referanser til flere andre profilbaserte sider med samme formål.

 

Jeg har faktisk hatt mer flaks med Nakenprat og CC enn med Tinder. Greit det er 1000 menn per dame på de sidene, men mange av de er ganske ubrukelige og så lenge du har en bra profil og har ordforåd utover "pule?" og "snap?" er det fullt mulig å få napp på sider som NP, CC osv.

 

Når det er sagt vet jeg ikke om jeg vil anbefale det for en nybegynner. Mange av damene du treffer på NP og CC er der fordi de har forventninger om en eller annen form for litt mer avansert sex. Jeg tenker at det fort kan bli litt overveldende hvis man aldri har hatt sex før. Jeg hadde i alle fall blitt livredd om jeg skulle ha sex for første gang med noen av de damene jeg har møtt der...

 

Anonymous poster hash: 00b41...0a7

Lenke til kommentar

 

Jeg har faktisk hatt mer flaks med Nakenprat og CC enn med Tinder. Greit det er 1000 menn per dame på de sidene, men mange av de er ganske ubrukelige og så lenge du har en bra profil og har ordforåd utover "pule?" og "snap?" er det fullt mulig å få napp på sider som NP, CC osv.

 

Når det er sagt vet jeg ikke om jeg vil anbefale det for en nybegynner. Mange av damene du treffer på NP og CC er der fordi de har forventninger om en eller annen form for litt mer avansert sex. Jeg tenker at det fort kan bli litt overveldende hvis man aldri har hatt sex før. Jeg hadde i alle fall blitt livredd om jeg skulle ha sex for første gang med noen av de damene jeg har møtt der...

 

Anonymous poster hash: 00b41...0a7

 

 

Hva er CC?

 

Anonymous poster hash: 4810d...047

Lenke til kommentar

1. Du må bli kjent med en jente. Turlag og denslags er bra steder å finne gode koneemner

2. Lag en liste med hvilke kvaliteter du ser etter.

3. Når du finner et emne, så opptrer du som gentleman og prøv å fiske for info. (Det er ikke vanskelig og folk er stortsett pratsom.)

 

4. Her er desition gate. Viktig å avslutte på en høflig måte om det viser seg at du må lete på nytt. Kanskje har også hun fått kalde føtter.

 

5. Dersom dere går videre så bruk god tid.

 

6. Man forlover seg

 

7. Man gifter seg

 

8. Man har sex

 

9. Barn

 

10. Man forblir gift

 

5.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...