Carl M Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 PØH!! den stygge tabloid blekka der ville ikke hvis hva som er bra eller dårlig om det så hoppte opp og beit dem i rompa Masse der jeg er MEGET uenig i ja. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 LOL!!! Verste søppel lista jeg har sett. Lett og se at hovedsakelig unger har tatt seg tiden til å stemme på årets spill... Vi som vil ha voksne og intelligente spill er tydeligvis en døende rase =) Og hvor i all verden har de gjort av GTA: Vice City? Jaja, der røk siste rest av VGs kredibilitet når det gjelder spill... vent litt...de hadde aldri noe kredibilitet på det området. Lenke til kommentar
banzay Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Det er en fast regel for anmeldere at når man har sett filmen er det best å vente til neste dagen, så du får satt opplevelsen i perspektiv. Det er det samme med spill. Med en gang man starter opp spillet er det ofte sånn at du mener at det er bedre enn det er med en gang. Men når du venter i et par dager etter at du har rundet det, så får du tenkt over det. Så det at Prince Of Persia vant kan ha noe med at det er så nytt å gjøre. Enig der. Når jeg kjøpte conflikt: desert storm (ble inspirert av irak-krigen) så syntes jeg det var driit kult og realistisk og alt, men 4 dager senere var det ikke så kult lenger... Endret 21. desember 2003 av banzay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå