Gå til innhold

VG har kåret årets spill... Enige?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VG sin kåring var så dårlig at jeg ikke har ord for det...... Nesten alle spillene på topp 10 var utrolig mye dårligere enn f eks Splinter Cell, Max Payne, GTA: Vice City, CM og KOTOR........ Men jaja...... Lesernes kåring var meget mye mer tilfredsstillende, men syntes ikke at NFS:U fortjente å få navnet sitt øverst på lista. Syntes også det var litt rart at KOTOR ikke var blant topp 5..... Forressten var GameSpy's kåring mye mer spennende :green:

Endret av RatmFan
Lenke til kommentar

Tror den lista egentlig var generelt riktig jeg da.

Har ikke prøvd mer enn en brøkdel av spilla, men det er faktisk en forskjell mellom generell morsom spilling, og det å få alt til å klikke, alt er riktig, det finnes ikke ord for hvor godt gjennomført det er.

Hvem sa dette med max payne 2?

Det finnes nesten ikke ord for hvor ensformig det spillet er. alt annet er ganske bra, som detaljer og annet, bullet time er enda ikke gammelt (nok?) men varigheten var sinnsykt kort :thumbdown:

Lenke til kommentar

Til dei "forståsegpå-bedrevitarane" som ranter over VG si lista (ikkje lesarane si):

Kor mange av desse spela har de spelt?

Føler du at du har eit grunnlag for i å heile tatt uttala deg viss du berre har prøvd nokre få av dei?

Kva med å samanlikna dei titlane som ligg på den lista med kva spela i snitt har fått på www.gamerankings.com?

Kva med å tenkja før ein postar?

Lenke til kommentar
Tror den lista egentlig var generelt riktig jeg da.

Har ikke prøvd mer enn en brøkdel av spilla, men det er faktisk en forskjell mellom generell morsom spilling, og det å få alt til å klikke, alt er riktig, det finnes ikke ord for hvor godt gjennomført det er.

Hvem sa dette med max payne 2?

Det finnes nesten ikke ord for hvor ensformig det spillet er. alt annet er ganske bra, som detaljer og annet, bullet time er enda ikke gammelt (nok?) men varigheten var sinnsykt kort :thumbdown:

Ja, her er jeg enig, Max Payne 2 ER dårlig.

Det varer alt for kort, og ligner for mye på enern.

Lenke til kommentar

lurer på hvorfår Prince of Persia fikk førsteplassen..

synes styringen og kameravinklene trekker spillet mye ned..

max payne var jo veldig bra,men et kort spill.kunne ikke tenke meg og runde det en gang til..

tror jeg vil huske generals "zero hour",gta vice city,og flight sim 2004

best...

Endret av Traxco
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si , Gamespy er jeg i allefall IKKE enig i

" Call of duty " er ikke saa bra , " Hidden & Dangerous 2 " er et mye mer GJENNOMTENKT og mye bedre gjennomfoert WWII fps spill , som ogsaa har taktisk 3person map .

Jeg er enig i at jeg har en bias for H&D2 men naar man ser hva nye muligheter og playability de to spillene tilbyr saa er COD heller blekt i forhold .

Jeg har spilt begge , ser ikke ut som mange av de store gamer-sidene kan si det samme :roll:

I forhold til VG vet jeg ikke , jeg har ikke spilt verken Prince eller KOTOR som mange mener er 2 av de beste spillene i aar , har endel aa se frem til da forhaapentlig vis :yes:

Endret av Archangel
Lenke til kommentar

Det er en fast regel for anmeldere at når man har sett filmen er det best å vente til neste dagen, så du får satt opplevelsen i perspektiv. Det er det samme med spill. Med en gang man starter opp spillet er det ofte sånn at du mener at det er bedre enn det er med en gang. Men når du venter i et par dager etter at du har rundet det, så får du tenkt over det.

Så det at Prince Of Persia vant kan ha noe med at det er så nytt å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...