Elyas Machera Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 jeg har runna det og det var "imponerende bra spill" jeg digga det ivhertfall, skuffa over at kotor var så langt nede da! Dette bare bekrefeter at Vg lesere er dumme Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Synes Frozen Throne burde vært høyere der, men det er vel for få som har oppdaga det, rett og slett. De glemmer kanskje at det kom i år? Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) VG sin kåring var så dårlig at jeg ikke har ord for det...... Nesten alle spillene på topp 10 var utrolig mye dårligere enn f eks Splinter Cell, Max Payne, GTA: Vice City, CM og KOTOR........ Men jaja...... Lesernes kåring var meget mye mer tilfredsstillende, men syntes ikke at NFS:U fortjente å få navnet sitt øverst på lista. Syntes også det var litt rart at KOTOR ikke var blant topp 5..... Forressten var GameSpy's kåring mye mer spennende Endret 19. desember 2003 av RatmFan Lenke til kommentar
hhhmmm Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 erhm, det er tross alt vg det er snakk om her.. kunne man egentlig forvente annet enn uinteressante subjektivte synsinger uten kunnskap om enmet ? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Ugler i postkasa her syntes jeg... POP er uten tvil et bra spill, men helt umulig det beste i år... Jaja Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) hvor er "slett dette innlegget"-knappen? Endret 19. desember 2003 av JayHeM Lenke til kommentar
LoS Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Tror den lista egentlig var generelt riktig jeg da. Har ikke prøvd mer enn en brøkdel av spilla, men det er faktisk en forskjell mellom generell morsom spilling, og det å få alt til å klikke, alt er riktig, det finnes ikke ord for hvor godt gjennomført det er. Hvem sa dette med max payne 2? Det finnes nesten ikke ord for hvor ensformig det spillet er. alt annet er ganske bra, som detaljer og annet, bullet time er enda ikke gammelt (nok?) men varigheten var sinnsykt kort Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Til dei "forståsegpå-bedrevitarane" som ranter over VG si lista (ikkje lesarane si): Kor mange av desse spela har de spelt? Føler du at du har eit grunnlag for i å heile tatt uttala deg viss du berre har prøvd nokre få av dei? Kva med å samanlikna dei titlane som ligg på den lista med kva spela i snitt har fått på www.gamerankings.com? Kva med å tenkja før ein postar? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 dette er årets spill uten tvil! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=206416 Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Tror den lista egentlig var generelt riktig jeg da.Har ikke prøvd mer enn en brøkdel av spilla, men det er faktisk en forskjell mellom generell morsom spilling, og det å få alt til å klikke, alt er riktig, det finnes ikke ord for hvor godt gjennomført det er. Hvem sa dette med max payne 2? Det finnes nesten ikke ord for hvor ensformig det spillet er. alt annet er ganske bra, som detaljer og annet, bullet time er enda ikke gammelt (nok?) men varigheten var sinnsykt kort Ja, her er jeg enig, Max Payne 2 ER dårlig. Det varer alt for kort, og ligner for mye på enern. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Ikke enig i mye av det nei ...Synes det var rart at SW: KOTOR kom så langt ned på lista!!! Helt enig Star Wars:KOTOR er det spillet jeg har spillt mest i år.. Synes PoP var bra, men kotor er bedre Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Får KOTOR til jul, gleder meg! Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) lurer på hvorfår Prince of Persia fikk førsteplassen.. synes styringen og kameravinklene trekker spillet mye ned.. max payne var jo veldig bra,men et kort spill.kunne ikke tenke meg og runde det en gang til.. tror jeg vil huske generals "zero hour",gta vice city,og flight sim 2004 best... Endret 21. desember 2003 av Traxco Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Jeg vet ikke helt hva jeg skal si , Gamespy er jeg i allefall IKKE enig i " Call of duty " er ikke saa bra , " Hidden & Dangerous 2 " er et mye mer GJENNOMTENKT og mye bedre gjennomfoert WWII fps spill , som ogsaa har taktisk 3person map . Jeg er enig i at jeg har en bias for H&D2 men naar man ser hva nye muligheter og playability de to spillene tilbyr saa er COD heller blekt i forhold . Jeg har spilt begge , ser ikke ut som mange av de store gamer-sidene kan si det samme I forhold til VG vet jeg ikke , jeg har ikke spilt verken Prince eller KOTOR som mange mener er 2 av de beste spillene i aar , har endel aa se frem til da forhaapentlig vis Endret 21. desember 2003 av Archangel Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Prince of Persia ikke førsteplassen... Det måtte ha blitt GTA: Vice City eller Splinter Cell Endret 21. desember 2003 av skyhawk Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Frozen Throne eller KOTOR Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Det er en fast regel for anmeldere at når man har sett filmen er det best å vente til neste dagen, så du får satt opplevelsen i perspektiv. Det er det samme med spill. Med en gang man starter opp spillet er det ofte sånn at du mener at det er bedre enn det er med en gang. Men når du venter i et par dager etter at du har rundet det, så får du tenkt over det. Så det at Prince Of Persia vant kan ha noe med at det er så nytt å gjøre. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Ja, slik er det alltid, og på slutten av året glemmer folk spillene som kom tidligere samme året. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Syns Unreal 2 xmp burde vært med! VG brenn i ###### for deres dårlige anmeldelser! (jeg har en mistanke om att selskaper betaler for de listene og att de som kom langt ned som max payne, gta vice city var erlige og ville ikke betale ) Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Det er jo sikkert mange som har spilt Unreal 2 xmp da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå