brekkmiddel Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 VG har kåret årets spill. Er dere enige med avgjørelsen??? Personlig har jeg ikke fått testa det enda, men må vel nesten kjøpe det nå :-) Her er linken: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=206394 Skuffa at Max Payne 2 kom såpass langt ned på lista. Lenke til kommentar
Grums Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Gledelig overrasket at PoP vant. Veldig bra spill, men det har ikke solgt så bra. Også hyggelig å se flere Nintendo spill der opp i toppen. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Personlig har jeg ikke prøvd Prince of Persia, men håper på å få gjort det omgående. Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Synes det er ganske sykt at det blir kårest til "Årets spill" når det så vidt kommer ut i år... Kan umulig være veldig mange som har det! Aner ugler i mosen... Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg ble oppriktig glad da det fikk prisen Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg er uenig i en god del av det der. Savner noen spill også. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Det er jo typisk farga av at det akkurat har kommet ut da. Husker det var sånn når man skulle kåre århundrets musikkalbum for noen år siden. Da kom Radioheads OK-Computer på førsteplass. Dette er jo bare en parentes i musikkhistorien akkurat som PoP bare surfer på en retrobølge, etter jul er dette spillet glemt. Synes personlig at hele den kåringen faller på sin egen urimelighet. Hvor er GTA:VC for PC??? Lenke til kommentar
banzay Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Synes det er ganske sykt at det blir kårest til "Årets spill" når det så vidt kommer ut i år... Kan umulig være veldig mange som har det! Aner ugler i mosen... Enig der...men hva har ugler i mosen og gjøre? skjønner ikke hva sammenhengen er der. Uansett så er det et ganske ukjent spill, og at det topper zelda er ganske rart Lenke til kommentar
redflame Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 jeg har runna det og det var "imponerende bra spill" jeg digga det ivhertfall, skuffa over at kotor var så langt nede da! Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Det er jo typisk farga av at det akkurat har kommet ut da.Husker det var sånn når man skulle kåre århundrets musikkalbum for noen år siden. Da kom Radioheads OK-Computer på førsteplass. Dette er jo bare en parentes i musikkhistorien akkurat som PoP bare surfer på en retrobølge, etter jul er dette spillet glemt. Synes personlig at hele den kåringen faller på sin egen urimelighet. Hvor er GTA:VC for PC??? Sjekk lesernes favoritt spill. Den er litt annrledes. Der er GTA vice city også. Heldigvis! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=206416 Endret 19. desember 2003 av orjanos3.16 Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Synes det er ganske sykt at det blir kårest til "Årets spill" når det så vidt kommer ut i år... Kan umulig være veldig mange som har det! Aner ugler i mosen... Hva har det med saken å gjøre at det ikke er så mange som har det? Det er redaksjonen i VG som har gått gjennom alle spill som kom ut i år, og så har kåret de beste, kun basert på kvaliteten i spillet og ikke salgstall. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Skuffa over at Max Payne 2 er så langt nede på listen? Det er ikke jeg. Det er bare snakk om et par timer med underholdning og spillet er alt for ensformig. Man gjør jo lite anet enn å løpe rundt å skyte fiender. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Synes ikke den lista der var helt bra, men det er jo vær sin smak. Den lesernes liste var litt bedre, men jeg er skuffa over at TFT ikke kom inn. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Ikke enig i mye av det nei ... Synes det var rart at SW: KOTOR kom så langt ned på lista!!! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 ah fikk øye på TFT uansett, den hadde jo kommet langt opp den da med ca 1500 stemmer. Lenke til kommentar
KK_Jasmin Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg er overasket over at Splinter Cell kom så langt ned. Uten tvil det beste spillet jeg har spilt i år! Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Synes denne kåringen var langt mer korrekt, og ikke minst bedre begrunnet: http://www.gamespy.com/goty2003/ Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Synes Frozen Throne burde vært høyere der, men det er vel for få som har oppdaga det, rett og slett. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) ok det er bekreftet, VG er søppel eller rettere, flesteparten av de som stemmer på VG er søppel gamespy versjonen var litt bedre ja Endret 19. desember 2003 av MrLee Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Need for speed fortjener ikke 1 plassen syntes jeg men .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå