Myron Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Har lest at noen telefoner ikke takler 256 mb kort uten en software oppgradering. Noen som vet om n6600 tar det uten å legge beina i kors? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Er vel flere her som har 256mb kort til 6600 og de har ikke oppgradert softwaren. Lenke til kommentar
Myron Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 F*** ta gutta på gamle komplett nede i byen! Jeg skulle ha meg et 256 mb kort mmc, oxo sier tufsen at SD-kortene er bedre, og de passer HELT sikkert. La meg fortelle dere at det IKKE passer. Det er altfor tykt. Umulig å få det ned i telefonen. Jeg skal selvfølgelig dra tilbake og bytte i morgen, men til dere andre, kjøp mmc og ikke sd, samma hva dustene sier! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Dette vet vi fra før. Det er SD som støtter MMC og ikke omvendt. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 har selv 256mmc (som jeg fant inni restene av en gammel 3650 eske hjemmer ), funker fint fint! skal teste 512mb ( skammelige meg, har ikke prøv det) Lenke til kommentar
Errae Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 F*** ta gutta på gamle komplett nede i byen!Jeg skulle ha meg et 256 mb kort mmc, oxo sier tufsen at SD-kortene er bedre, og de passer HELT sikkert. La meg fortelle dere at det IKKE passer. Det er altfor tykt. Umulig å få det ned i telefonen. Jeg skal selvfølgelig dra tilbake og bytte i morgen, men til dere andre, kjøp mmc og ikke sd, samma hva dustene sier! hehe,- meget bra research (= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå