Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det som skjer med meg, og hva skal jeg gjøre?

madde 123

Anbefalte innlegg

Hei

Veit ikke om dette her passer inn, men jeg prøver.

Jeg har truffet en gutt. Som eg  er litt små forelska i. Går rundt å smiler hver dag for meg selv å berre tenker på han. Har vert med han noen ganger, å han har gitt inntrykk for at han liker meg. Vi har kysset litt og berre hold rundt hvereandre, han har og såver over hos meg. Ingenting skjedde når han såv over. Eg har tatt insjativet til å finne nå noe, han blei gad da. 

Men  kor ofte kan eg spør han igjen om å finne på noe?

Jeg blir heilt varm når jeg har vore med han. 

Eg vil si at jeg liker/betatt av han, men hvordag gjør jeg det. Er det lurt av meg å si det? Siden han har hintet om at han liker meg å  har sakt at han er blitt tiltrukket av meg.

Alt går rundt i hodet mitt akkurat nå. Vil berre blime han heile tiden. 

Hva skal jeg gjøre å hvordan eventuelt?

Hilen en mulig forelsket jente

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ingen ekspert, men noen får panikk hvis du f.eks sier du elsker dem. Men det er formildene å si du har sansen for personen, eller noe sånn.

Dere kjenner hverandre har ligget i sammen seng, kysset litt. I den alderen er man litt forsiktig. Nå er det vinter så dere kan reise i skitrekket sammen.

Lenke til kommentar

Jeg er ingen ekspert, men noen får panikk hvis du f.eks sier du elsker dem. Men det er formildene å si du har sansen for personen, eller noe sånn.

Dere kjenner hverandre har ligget i sammen seng, kysset litt. I den alderen er man litt forsiktig. Nå er det vinter så dere kan reise i skitrekket samme

Jeg liker han kjempe godt, å elske noen er et sterkt ord. Synes det blir for dumt å sei at jeg elsker han, men jeg liker han kjempe godt 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke noe mer vanskelig en at du er forelska. Hormoner slippes løs i hjernen og kroppen og påvirker din adferd. Dét du bør prøve å tenke litt på er hva du vil med hele greia. Ikke bare la følelsene bestemme alt. Et lykkelig forhold oppstår når begge lytter til både følelser og fornuft. Er han pålitelig eller har han 10 andre som han holder på med? Hva er deres fremtidsplaner og kjerneverdier? Sier ikke at du skal gå i kloster i 2 år for å finne ut av det her, men å tenke litt over det, skrive ned noen tanker, før du stiller deg altfor laglig til hugg kan kanskje være en fordél. Mange som får hjertet såra for hardt i ungdomsåra og blir for forsiktige etterpå, som kan påvirke og skape depresjon lenge. Så det er nok litt lurt å vite hvor man skal med en eventuell forelskelse.

Men det er viktig at du gjør noe med det også, når du føler tiden er riktig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke noe mer vanskelig en at du er forelska. Hormoner slippes løs i hjernen og kroppen og påvirker din adferd. Dét du bør prøve å tenke litt på er hva du vil med hele greia. Ikke bare la følelsene bestemme alt. Et lykkelig forhold oppstår når begge lytter til både følelser og fornuft. Er han pålitelig eller har han 10 andre som han holder på med? Hva er deres fremtidsplaner og kjerneverdier? Sier ikke at du skal gå i kloster i 2 år for å finne ut av det her, men å tenke litt over det, skrive ned noen tanker, før du stiller deg altfor laglig til hugg kan kanskje være en fordél. Mange som får hjertet såra for hardt i ungdomsåra og blir for forsiktige etterpå, som kan påvirke og skape depresjon lenge. Så det er nok litt lurt å vite hvor man skal med en eventuell forelskelse.

Men det er viktig at du gjør noe med det også, når du føler tiden er riktig.

Det er ikke lett, Føler at jeg kan si det, siden han sa at an va tiltruket av meg. Jeg veit at jeg kan bli såra, har blitt såra før. Men man veit jo aldri før man har tatt ein kjangse. Kan vell si at jeg kunne tenkt meg å bli sammen med han 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...