Maxiraze Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 For at jeg skulle kunne spille BF 5 så tidlig som mulig valgte jeg å skaffe 1 mnd med Origin Access, no som gjorde at jeg kunne spille 10 dager tidligere eller noe slikt.Men for at jeg ikke skal beholde abonomentet i Origin Access, så tenker jeg å kjøpe spille nå og avbestille abonometet.Spørsmålet er, hvilken pakke må jeg velge Standar eller Deluxe?Jeg har nå spilt med Deluxe edition og ranket opp etc. Vil jeg miste min progresjon om jeg kjøper standar edition?Er vel generelt bare noe skinns og slikt som man får ekstra med Deluxe, eller er det noe jeg ahr gått glipp av?For de har vel nå bestemt seg for at det ikke skal komme nye map packs etc? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 ingen packs eller dlc som koster penger. Trur det skal være helt trygt å ta standard, ser egentlig ingen grunn til å velge deluxe. Tviler på at du mister noe du har unlocket (men jeg kan ikke si det sikkert :/ ) Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 8. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2018 takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå