int20h Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Brikkesett med brannmur fra Nvidia Rykter sier at Nvidias neste brikkesett for Athlon 64 vil ha integrert brannmurfunksjoner. Selskapet kaster seg dermed på sikkerhetstrenden og sikter høyt mot kravstore brukere. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Min umiddelbare tanke er jo at dette neppe vil tilby "kravstore brukere" noe de ikke allerede har. Om de integrerer en port-blokk er jo det ikke akkurat oppfinnelsen av hjulet vi snakker om. Men det gjenstår jo å se hva dette blir Dyrere enn andre brikkesett blir det iallefall Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) - Endret 2. januar 2005 av Knick Knack Lenke til kommentar
gspr Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Virker unødvendig, og vil forhøye produksjonskostnadene og salgsprisene. Lenke til kommentar
Beetlebum Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hm.. Neineinei, dette er nok noe som har kommet for å bli, spør du meg!.. Jeg har inntrykket av at alt som allerede er integrert uansett ikke er for "den kravstore", så dette vil jeg si appellerer til den - etterhvert - gjennomsnittlige!.. Selv om gode brannmurer selvfølgelig er å finne gratis på nett, er dette et hyggelig alternativ til de som ikke sitter med feks. XP, med innebygget FW.. God surf Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 En god start. Det er altfor få som har sikret pc'n sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå