Ulvestad Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Enden skrev: Det er veldig inspirerende å både kunne lære og lære bort her. Dessuten er det fryktelig gøy å diskutere hardnakket for noe du "vet" er riktig når noen andre ikke er enige Like morro å se på. Endret 20. desember 2003 av Ulvestad Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) seriøst, er det bare ballemann og jeg som er übergeeks med null fritid her..? *kremt* Rundt en 70 timer i uka vil jeg nok kunne si uten å skryte. Men jeg vil ikke si det er waste-of-time, for jeg like å lære og liker enda bedre å lære bort. Endret 20. desember 2003 av PoleCat Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Varierer fra 0 til 30.Det kan være morro å hjelpe.Og et galt råd provoserer andre til å hjelpe.Så det er ikke bare galt å skrive gale råd.Synes det er veldig greit at folk leser hele posten før de poster Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Hvor mange timer er du på www.hardware.no i uka?selv er jeg her ca 110 timer i uka. Moderatorene sender med meldinger om at jeg ikke kan noen ting om data osv.(behøver ikke vere moderator for å se det) JEG er på hardware for å lære .. Du sitter forran pc'n og surfer kun på HW.no 16 timer om dagen Tror ikke helt om jeg skal tro deg! Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 når jeg selv føler for det. er forkjellig fra hver dag. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg er her ca. 169 timer pr. uke! edit: endre 168 timer pr. uke til 169... Jeg har ikke noe liv! det er jeg som ikke har ett liv! jeg skal slå din rekord .jeg skal vere her døgnet rundt minus jobb og ringenes herre kino dere som klarer å sitte her mer en 168 timer i uka er flinke. har dere en tidsmaskin? Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Hvor mange timer er du på www.hardware.no i uka?selv er jeg her ca 110 timer i uka. Moderatorene sender med meldinger om at jeg ikke kan noen ting om data osv.(behøver ikke vere moderator for å se det) JEG er på hardware for å lære .. Du sitter forran pc'n og surfer kun på HW.no 16 timer om dagen Tror ikke helt om jeg skal tro deg! nei før jobb og i pausa blir det 1-2timer så sitter jeg her fra 14:00 til jeg legger meg og i det siste har det blitt både 0400 og 0500 jeg er sivilarbeider og bor alene på hybel ingen ting annet å gjøre enn å lære på hardware Lenke til kommentar
aSADAS Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Ikke så mye, Ca. 1-2 timer i uka. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 5-10 minutter pr dag. Holder lenge til å lese nyheter og bruke forumet etter mitt behov. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 åssen i hel måler en det da? svar på topic: altfor mye! Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 alt fra 3-8 timer, men jeg surfer omtrent kun -Off Topic- delen! Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 seriøst, er det bare ballemann og jeg som er übergeeks med null fritid her..? regn meg også med i den harde kjerne Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg er mye her, veldig mye, men det har nok med at jeg går nattvakter på sykehjem, at vi har fått fiberkabel ut til store www og at det egentlig ikke skjer - og ikke skal skje - særlig om natten på et sykehjem... Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 80-100 timer i uka har det vært. Nå blir det nok mye mindre fremover etter styrets fantastisk modige, velbegrunnede, veloverveide og voksne avgjørelse om å stenge en kategori. Kommer innom igjen når PCen skal oppgraderes. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg sitter her altfor mye hvertfall... Syns forumet har sunket ganske mye i forrhold til da jeg kom hitt. For ca. ett år siden så var hver dag forran forumet spennede, alt var så nytt (forumet hadde akkuratt blitt oppgradert nesten) og det var mange skikklige kvalitetsposter. Nå har endel gode folk "forsvunnet" herifra dessverre... Men tidene forandrer seg, får prøve å gjøre det beste ut av det hvertfall Synd de måtte stenge religion greiene, men det vil jeg ikke ta opp her, det har jeg en egen tråd om i tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
asad Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Tror jeg henger her rundt 1 time om dagen, ca. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Altfor lenge.. Endret 22. desember 2003 av Satrucci_ Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 mellom 3-4 timer om dagen ja... Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 rundt 25 timer i uka. Blir nok noe mindre nå som moderatorene tok til fornuften og stengte en kategori som strengt tatt ikke handlet om politikk. Men det er o artig å lese ellers på off-topic delen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå