1G FSB Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Hvor mange timer er du på www.hardware.no i uka? selv er jeg her ca 110 timer i uka. JEG er på hardware for å lære .. Endret 21. desember 2003 av 1G FSB Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Jeg er her ca. 169 timer pr. uke! edit: endre 168 timer pr. uke til 169... Jeg har ikke noe liv! Endret 19. desember 2003 av Osse-Mon Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 HVa mener med at moderatorene sender deg melding om at ikke kan noen ting ? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Tviler på at moderatorene her gjør sånt. Det er nødt til å være noen av brukerene som kødder med deg. Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 HVa mener med at moderatorene sender deg melding om at ikke kan noen ting ? tja får jo litt konstruktiv kritikk av å til. på mine svar på andres spørsmål. jeg svarer bare etter min egen erfaring ut i fra tester og undersøkelser jeg har gjort om emnet. Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg er her ca. 169 timer pr. uke! edit: endre 168 timer pr. uke til 169... Jeg har ikke noe liv! det er jeg som ikke har ett liv! jeg skal slå din rekord .jeg skal vere her døgnet rundt minus jobb og ringenes herre kino Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hmmm... Synes det høres merkelig ut. Hvis du har holdt deg innenfor retningslinjene så kan du svare hva du vil, selv om det kanskje er feil. Har sikkert svart feil mange ganger selv, men aldri fått PM fra moddissene. Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Tviler på at moderatorene her gjør sånt. Det er nødt til å være noen av brukerene som kødder med deg. tja det kan jo hende det..men da må de ha en email som slutter på ...@hardware... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) EDIT: feilpost. Endret 19. desember 2003 av Swag Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Tviler på at moderatorene her gjør sånt. Det er nødt til å være noen av brukerene som kødder med deg. tja det kan jo hende det..men da må de ha en email som slutter på ...@hardware... Hvem som helst kan sende e-post med @hardware.no-endelse. Så det er ikke umulig at det er noen som tuller litt med deg. Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Hmmm... Synes det høres merkelig ut. Hvis du har holdt deg innenfor retningslinjene så kan du svare hva du vil, selv om det kanskje er feil. Har sikkert svart feil mange ganger selv, men aldri fått PM fra moddissene. jeg skrev at : (ata-100 hardisk på et hovedkort som er beregnet på ata-133 blir som å putte en lada motor i en f-1 bil) da mente jeg Mb overføring /lesing/skriving osv ut i fra test prog jeg brukte var det forskjell på 2-4mb i sek tregere med ata 100 hardisk enn ata 133 harddisk det var bare min mening ut i fra testen .ikke noe fakta svar Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) det er jeg som ikke har ett liv!jeg skal slå din rekord .jeg skal vere her døgnet rundt minus jobb og ringenes herre kino Sorry, den posisjonen er tatt alt. Jeg er her hele tiden bortsett fra jobb, sove og noen ganger spise Ang det diskopplegget ditt så har det ingen praktisk betydning da disken du har bak ata-grensesnittet ikke klarer å levere nok data til å utnytte 133 fullt ut. Med mindre du har en superdisk (som du ikke får over disk uten å bla opp MYE penger) så har det ingen betydning hvilket grensesnitt du velger. For å si det på din måte. Det blir som å putte en ladamotor i en f-1 bil som er plombert til 80km/t (en lada klarer vel såvidt 80? ) Endret 19. desember 2003 av enden Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 det er jeg som ikke har ett liv!jeg skal slå din rekord .jeg skal vere her døgnet rundt minus jobb og ringenes herre kino Sorry, den posisjonen er tatt alt. Jeg er her hele tiden bortsett fra jobb, sove og noen ganger spise Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 4-5... ikke så mye egentlig. Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 4-5... ikke så mye egentlig. Du rekker å hjelpe mange på 5 timer! Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 det er jeg som ikke har ett liv!jeg skal slå din rekord .jeg skal vere her døgnet rundt minus jobb og ringenes herre kino Sorry, den posisjonen er tatt alt. Jeg er her hele tiden bortsett fra jobb, sove og noen ganger spise Ang det diskopplegget ditt så har det ingen praktisk betydning da disken du har bak ata-grensesnittet ikke klarer å levere nok data til å utnytte 133 fullt ut. Med mindre du har en superdisk (som du ikke får over disk uten å bla opp MYE penger) så har det ingen betydning hvilket grensesnitt du velger. For å si det på din måte. Det blir som å putte en ladamotor i en f-1 bil som er plombert til 80km/t (en lada klarer vel såvidt 80? ) jeg ser vel i etter tid at det ikke spiller noen stor rolle om ata 100/133 jeg ble nok "blind" pga testen burde vel ha vert kritisk og brukt flere test prog Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 jeg er her vel i ca 30 timer i uka.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 jeg ser vel i etter tid at det ikke spiller noen stor rolle om ata 100/133jeg ble nok "blind" pga testen burde vel ha vert kritisk og brukt flere test prog Det viktigste er at du lærer Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 jeg ser vel i etter tid at det ikke spiller noen stor rolle om ata 100/133jeg ble nok "blind" pga testen burde vel ha vert kritisk og brukt flere test prog Det viktigste er at du lærer har lært mer den siste uka her .enn 1 år edb på skolen Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 HVa mener med at moderatorene sender deg melding om at ikke kan noen ting ? tja får jo litt konstruktiv kritikk av å til. på mine svar på andres spørsmål. jeg svarer bare etter min egen erfaring ut i fra tester og undersøkelser jeg har gjort om emnet. LOL Konstruktiv kritikk kan ike beskrives med "jeg får melding fra moderatorene at jeg ikke kan noenting" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå