akelbo Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Opplev slutten på krigen gjennom øynene til en tysk soldat.Battlefield Vs første historieutvidelse er på vei, men blir forsinket Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Synd å se Dice floppe. Her har de ikke gjort jobben sin på noen områder. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Bra de utsetter fremfor å slippe noe som er broken, men det er utrolig skuffende at de klarer feile every step of the way med BFV Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Synd å se Dice floppe. Her har de ikke gjort jobben sin på noen områder. Selv om det "flopper" på mange områder, så er Battlefield fortsatt best i sin sjanger. Er nok derfor mange trosser bugs og feil, og fortsetter å spille. Spillet er etter min mening veldig gøy å spille med kamerater Patchen kan dog ikkje komme fort nok! 4 Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Synd å se Dice floppe. Her har de ikke gjort jobben sin på noen områder. Koser meg med BFV jeg hvertfall og jeg liker egentlig ikke battlefield. Kjøpte det for halv pris på Playstation store 2 Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Venter heller på noe som funker enn å få noe nå som ikke funker, synd de ikke gjorde det med selve spillet. Don't get me wrong! Spillet er dødskult, men ja det er mer buggs enn hva man er vandt med fra Battlefield. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Venter heller på noe som funker enn å få noe nå som ikke funker, synd de ikke gjorde det med selve spillet. Don't get me wrong! Spillet er dødskult, men ja det er mer buggs enn hva man er vandt med fra Battlefield. Mere bugs? Synes det er overraskende lite jeg 2 Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Venter heller på noe som funker enn å få noe nå som ikke funker, synd de ikke gjorde det med selve spillet. Don't get me wrong! Spillet er dødskult, men ja det er mer buggs enn hva man er vandt med fra Battlefield.Mere bugs? Synes det er overraskende lite jeg Ikke jeg heller, har ikke sett en bug enda Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Er jo en del soldier clipping ved res og småtterier (hvor mye blir fiksa i patchen nå) men ikke noe i nærheten av BF4 hvor lyd manglet på flere kart Føler med de som har slitt med at settings ikke lagrer seg. Det er en ganske håpløs bug. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Har ikke inntrykk av at det er noe mer bugs her enn i BF4 og BF1, snarere motsatt. Singplayeren synes jeg dessverre var noe dritt, som er litt skuffende etter at jeg synes de var inne på noe i BF1. Der var det noen gode historier og episke øyeblikk, selv om det også var ganske dårlig gameplaymessig. Kanskje The Last Tiger er bedre. Men det er multiplayer man kommer for, og med bare bittelitt småfiksing så blir dette enda bedre. Digger spillet hittil, masse ting som har blitt forbedret og jeg føler de har gått tilbake på en del riktige ting fra tidligere spill i serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå