PowerNative Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Hva vil spilleren ha i julegave? Her er våre beste tips Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 (endret) En spiller har alt han trenger allerede hvis ikke er han ikke en spiller. Det siste han ønsker er at noen skal synse eller lese lister om hva han vil ha. Endret 6. desember 2018 av BadCat 2 Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Spesielt hvis noen kommer trekkende med en spillkonsoll i 2018… Eller gaming-stol, dårlig headset, eller gaming-laptop… Tastatur med brune Cherry MX-brytere? Altså… Eneste forsvarlige her var Mini SNES. Lenke til kommentar
sevayth Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Hva? Som gamer ser jeg på dette som en fornærmelse. En gamer har allerede konsollene og laptoppen (og/eller stasjonæren) han/hun vil ha. De vet hva de vil ha og vil neppe at noen andre kjøper et "tilfeldig" tastatur, mus, headsett, stol og annet tilleggsutstyr for dem. Skal noen kjøpe til meg må jeg selv spesifisere akkurat hvilket jeg vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå