Gå til innhold

Amobil.no: Stenging av emner

Anbefalte innlegg

Når dere lærer dere å bruke emnefeltet korrekt stenges ikke poster. Jeg er global administrator, og da ser jeg meg som i en stilling hvor jeg kan moderere hele forumet.

Enig at hvis noe er feil skal det stenges, men da må du opplyse meg litt.. hva var galt med "Sx1 - er den verdt å kjøpe?"?

Personlig synes jeg dette er helt unødvendig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg ser ikke helt problemet i det hele tatt. Det er ikke alle trådene moderatorene får med seg, ergo blir ikke alle stengt. Og når dere da klager på at ting blir stengt uten grunn, eller med mindre saklige grunner, så er det vel fordi dere er aktive i akkurat den delen med å skrive tilsvarende dårlige innlegg?

Synes det er rart at det alltid blir klaging på moderatorer, og admins. Kan dere ikke bare innse at de faktisk må gjøre det for at ting skal holdes ved like? Og fungere bra? Får vi for mange dritt tråder som er vanskelige å forstå seg på, graver jo forumet sin egen grav, og det skeier ut overalt. Men hvis man derimot setter foten ned, og faktisk sperrer av og deler ut litt irettesetelser så forsvinner som regel dette problemet, eller det blir minimalt utfoldet.

Så la moderatorene gjøre jobben sin, og klag heller direkte til den moderatoren du mener stengte tråden du startet feilaktig... For gjør de ikke tingene slik som nå, så blir forumet uoversiktlig og kaotisk, noe som ikke er bra. Og ved å klage på en SERIØS og SAKLIG måte direkte til moderator, slipper vi denne unødvendige sutringen.

For all del, dere skal få ha meningene deres, men vær så snill å ikke lag slike tråder som dette her, som BARE er ett negativt tilskudd til stammen, og hold dere for GODE til å OFFENTLIG kaste dritt om enkelte moderatorer. Da sender du heller en klage DIREKTE til en admin, eller til forumstyret.

Comprende?

God Helg!

Cheers!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...