B0hemen Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Når dere lærer dere å bruke emnefeltet korrekt stenges ikke poster. Jeg er global administrator, og da ser jeg meg som i en stilling hvor jeg kan moderere hele forumet. Enig at hvis noe er feil skal det stenges, men da må du opplyse meg litt.. hva var galt med "Sx1 - er den verdt å kjøpe?"? Personlig synes jeg dette er helt unødvendig. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Moderatorer gjør som de vil. Og han der gjør hvertfall det han har lyst til. Ikke kommer han med et godt svar heller. Men men... Lenke til kommentar
Habla Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hans svar bare bekrefter hans nedlatende holdning og arrogante oppførsel. Men det er kanskje ikke noe annet å vente. Habla4fun Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Hans svar bare bekrefter hans nedlatende holdning og arrogante oppførsel.Men det er kanskje ikke noe annet å vente. Habla4fun Ja,veldig arrogant oppførsel..Hva mener Øystein i denne saken? Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Helt greit at administratorene gjør som de vil. De har jo fullmakt. Hvis man har veldig store problemer med de, burde en heller finne et annet sted enn amobil å "henge på". Blir det for mange som drar, vil de selvfølgelig foreta endringer. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2003 Slutte og(jeg bruke dine ord) henge på amobil fordi de fra aMOTOR er gale? Nei takk du. Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 vi gjør alle feil og noen er flinke nok til å innrømme dem. andre, som jeg personlig mener allyse i denne saken, er ikke det. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Synes Moderatorene kunne sendt en PM til den som hadde startet tråden og bedt dem forandre emnefeltet,istedenfor og stenge tråden tvert! Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg ser ikke helt problemet i det hele tatt. Det er ikke alle trådene moderatorene får med seg, ergo blir ikke alle stengt. Og når dere da klager på at ting blir stengt uten grunn, eller med mindre saklige grunner, så er det vel fordi dere er aktive i akkurat den delen med å skrive tilsvarende dårlige innlegg? Synes det er rart at det alltid blir klaging på moderatorer, og admins. Kan dere ikke bare innse at de faktisk må gjøre det for at ting skal holdes ved like? Og fungere bra? Får vi for mange dritt tråder som er vanskelige å forstå seg på, graver jo forumet sin egen grav, og det skeier ut overalt. Men hvis man derimot setter foten ned, og faktisk sperrer av og deler ut litt irettesetelser så forsvinner som regel dette problemet, eller det blir minimalt utfoldet. Så la moderatorene gjøre jobben sin, og klag heller direkte til den moderatoren du mener stengte tråden du startet feilaktig... For gjør de ikke tingene slik som nå, så blir forumet uoversiktlig og kaotisk, noe som ikke er bra. Og ved å klage på en SERIØS og SAKLIG måte direkte til moderator, slipper vi denne unødvendige sutringen. For all del, dere skal få ha meningene deres, men vær så snill å ikke lag slike tråder som dette her, som BARE er ett negativt tilskudd til stammen, og hold dere for GODE til å OFFENTLIG kaste dritt om enkelte moderatorer. Da sender du heller en klage DIREKTE til en admin, eller til forumstyret. Comprende? God Helg! Cheers! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå