Ingar Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Så det var 6 tråder på rad som var stent "pga dårlig emnebruk",synes dette går litt langt da alle var populære tråder,og som jeg ikke på noen måte se var noe hvits i og stenges.... DETTE GÅR LITT FOR LANGT! Endret 19. desember 2003 av ingar Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Ja du kan godt si at han støvsugde forumet godt ja. Det var samma person som gjorde det. Han må ha hatt en dårlig natt :!: Du burde forresten forandre litt på tittelen til f.eks Stenging av emner, hva er vitsen? Endret 19. desember 2003 av Eulogy Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 må si meg litt enig, ble passe lang i masken når jeg så 6 stengte tråder etter hverandre. Syntes ikke de var så dårlig formulert=) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Syns Allyse burde holdt seg til amotor.no og ikke amobil.no Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Syns Allyse burde holdt seg til amotor.no og ikke amobil.no Der er jeg helt ening Men Eulogy:Nå blir det nok flere advarsler på oss,trur ikke moderatoren tåler dette altså og (grusomme) ord som fjott og møkk må vi så alldeles ikke nevne Endret 19. desember 2003 av ingar Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hehe... Kan ihvertfall banne på at denne blir stengt. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Hehe... Kan ihvertfall banne på at denne blir stengt. Synes jeg har vært helt feil,alle bør få si sin mening i denne saken..han vært morsomt og se om noen i hele tatt støtte fyren.. Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Har selv lagt merke til at flere tråder blir stengt her på forumet, av tilsynelatende håpløse grunner. Virker nesten som om noen av moderatorene gjør det bare for å vise makt... Men de har sikkert sine (gode) grunner Lenke til kommentar
Habla Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Minner meg litt om norge før i tiden...la oss si 1943. Det er godt år. :-) Det som overrasker meg mest er hvordan de svarer. I den siste tråden som ble stengt var beskjeden fra moderatoren: "Skjerp dere" Det er sikkert mange av de som er her som kjenner seg igjen fra skolen, når man prater litt for mye i timen...hahahah Habla2much Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Noen av dem var litt tvilsomme da.. men "sx1 - Er den verdt å kjøpe" f.eks. kan ikke jeg se noe galt med. Synes de som styrer amobil.no gjør en kjempejobb og håper de får fortsette med det uforstyrret av slike. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Minner meg litt om norge før i tiden...la oss si 1943. Det er godt år. :-)Det som overrasker meg mest er hvordan de svarer. I den siste tråden som ble stengt var beskjeden fra moderatoren: "Skjerp dere" Det er sikkert mange av de som er her som kjenner seg igjen fra skolen, når man prater litt for mye i timen...hahahah Habla2much Ja synes alt har godt veeeeeeeeeeeeeeldig langt fra enkelte av moderatorene jeg! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Noen av dem var litt tvilsomme da.. men "sx1 - Er den verdt å kjøpe" f.eks. kan ikke jeg se noe galt med. Synes de som styrer amobil.no gjør en kjempejobb og håper de får fortsette med det uforstyrret av slike. De som jobber i AMOBIL gjør en god jobb ja men ikke alle andre som vill komme og "styre" eller hva ***** de gjør.. Og det blir litt feil når det er fra amotor og ikke en mobilside.. Endret 19. desember 2003 av ingar Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hehe... Kan ihvertfall banne på at denne blir stengt. Synes jeg har vært helt feil,alle bør få si sin mening i denne saken..han vært morsomt og se om noen i hele tatt støtte fyren.. Enig. Men det er ikke "uvanlig" at moddiser stenger tråder som omhandler de selv. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 det var en fyr som spurte om hjelp til å skru av kameralyden, og å få blank logo til sin e700. den ble stengt pga. "dårlig bruk av emnefeltet". jeg skjønner ikke helt begrunnelsen, fyren spurte om noe og fikk svar på det, men så kommer en moderator og stenger tråden Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 det var en fyr som spurte om hjelp til å skru av kameralyden, og å få blank logo til sin e700. den ble stengt pga. "dårlig bruk av emnefeltet". jeg skjønner ikke helt begrunnelsen, fyren spurte om noe og fikk svar på det, men så kommer en moderator og stenger tråden Enig, de kan heller bruke tiden på f.eks å forbedre søke funkjsonen, som er irriterende upresis etter at forumet ble lagt over til InvisionBoard. Lenke til kommentar
magfa Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Enig, de må moderere seg litt NÅ! Lenke til kommentar
OeO Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 den hvor det stod skjerp dere skjønner jeg hvorfor ble stengt, men halvparten av de 6 syns bare kunne vært sånn. MANGE andre inlegg på forumet som har mye dårligere formuleringer, heller endre disse enn de som ble stengt. av og til utvikler en post seg i en litt annen retning, men burde ikke bli stengt fordi den da ikke passer til emnefeltet etc, sål lene diskusjonen er passe saklig. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Hehe... Kan ihvertfall banne på at denne blir stengt. Synes jeg har vært helt feil,alle bør få si sin mening i denne saken..han vært morsomt og se om noen i hele tatt støtte fyren.. Enig. Men det er ikke "uvanlig" at moddiser stenger tråder som omhandler de selv. Sant det,men jeg trur kasnje moderatoren føler den har fått nok "pepper" nå.. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Når dere lærer dere å bruke emnefeltet korrekt stenges ikke poster. Jeg er global administrator, og da ser jeg meg som i en stilling hvor jeg kan moderere hele forumet. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Når dere lærer dere å bruke emnefeltet korrekt stenges ikke poster. Jeg er global administrator, og da ser jeg meg som i en stilling hvor jeg kan moderere hele forumet. Greit nok det,men når noen spør hvor mye minne det er på en Z600 ser jeg ikke det som missbruking av emnefeltet..Kansje du kan forklare hvorfor du stengte den? Og dessuten,du ser jo at det er ikke mange som synes all denne modereringen er nødvendig! Greit med feilposting og veldig uskakelig posting,men jeg(og jeg trur jeg snakker for ganske mange) synes dette går for langt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå