LarZen Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 (endret) Har et Samsung Q7FN TV som jeg har endel problemer med. For det første så har jeg et litt uvanlig problem med et mørkt område som skimter rundt på skjermen. En kan med første øyekast kanskje tenke at det er bare skyggen av meg men det er ikke det altså Da det påvirker lys styrken på området det er mørkt på. I spill og da spesielt i spill når det er mørkt og med HDR så kan jeg se rundt og få dette mørke området i midten når jeg ser rundt. Som vist på videoen her. Samme effekten skjer når jeg isteden tar mobilen min å flytter den rundt og kameraet i spillet står stille. Her er det samme med på et grått bilde... (EDIT: Se spesielt på slutten når jeg setter meg ned og litt vekk ifra skjermen å stort det sorte området da blir) Neste problem er VRR/FreeSync. XboxOneX har støtte for dette i 1440p@120Hz og 2160p@60Hz. Og jeg kan se horisontale linjer rulle på skjermen i begge modusene. Noe mindre i 120Hz. Har ingenting å si om det er i 30fps eller i 60fps med fps fall eller i spille med ulåst FPS. Linjene er der uansett. Nå skal det nevnes av videoen lyver litt da det ikke synes like godt som det ser ut når filmet. Men jeg kan enkelt se det.. Så nå sitter jeg å tenker på hva jeg skal gjøre. For det her kan vel ikke være normalt? Enten heve kjøpet med Komplett eller kontakte et av service verkstedene til Samsung. Eller Samsung selv... Virker tåpelig å måtte forholde seg til noe egentlig. Det er et nytt TV...hadde det vært Elkjøp så hadde jeg bare levert og plukket opp et nytt. Men Komplett er noe mer tungvinte tydeligvis... Endret 3. desember 2018 av LarZen Lenke til kommentar
samco Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Edge LED tv desverre så må det bli kompromisser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå