KnutValentino Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 (endret) Hos Kundeservicen som jeg nettopp snakket med så skal denne funksjonen fungere fint hos han. Men når jeg selv forsøker å sende en såkalt "sikker melding" via nettbanken hos Storebrand så får jeg kun opp følgende beskjed: Error 404 HTTP Web Server: IBM Notes Exception - Entry not found in index Noen som selv vet hva dette kan skyldes og hva jeg kan gjøre for å få ordnet opp i det? Er det en spesiell programvare jeg trenger å ha installert eller aktivert i nettleseren? Forøvrig får jeg samme feilmelding i både Chrome, Firefox og Explorer. Endret 3. desember 2018 av KnutValentino Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Feilen kommer fra serveren. Følgelig er det feil hos Storebrand, ikke hos deg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå