Erik1234 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hei! Jeg har lagd en DV-AVI film på pc som er 2gb stor. Men når jeg skal loade filen på pinnaccle står det bare error opening video file...noen som vet hva jeg skal gjøre/bør gjøre? Jeg setter stor pris på svar Forresten, så er fristen til kl. 9 IDAG!!!Skal fremføre den i juleavslutning på skolen... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Det er avi format og om jeg ikke husker feil så leser ikke pinnacle avi men jeg er ikke sikker. Prøv på Movie Maker 2. Den leser det. Lenke til kommentar
adonis Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Ser at fristen er passert, men vil bare bekrefte at Pinnacle Studio kan hente inn AVI som spesifisert. Kan det være at disken er en FAT16 disk og at filen dermed ikke har en helt gyldig størrelse? FAT16 har en maksgrense på 2 GB, og dette kan skape problemer... /Øystein Lenke til kommentar
Erik1234 Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg har NTFS....er det noe med den?Dessuten...det ble ikke noe av filmen vår..hadde ikke nok tid! !!!jeg som arbeidet så hardt Lenke til kommentar
allyse Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Selv hvor mye dere hater meg fra før sier jeg: Dårlig emnebruk. Stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg