Redaksjonen. Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 Nissan har bygget racerbilutgave av Leaf Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 Det er så synd at man aldri kan velge biler med slikt utseende fra fabrikk, når originalbilen ser ut som en dass i forhold 6 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 0-100 km/t er ikke så interessant. Lurer på rundetider. Dette er tross alt en banebil. 4 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 Det hadde vært litt gøy å låne en sånn og frese fra de to suppehuene i blokka mi med porche ettellerannet. Og så skulle jeg kalt bilen min «Den stille uro». 2 Lenke til kommentar
bharald Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 Og da venter vi bare på leaf/evalia kommer med samme drivlinje? Lenke til kommentar
Dovreekspressen Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 Det hadde vært litt gøy å låne en sånn og frese fra de to suppehuene i blokka mi med porche ettellerannet. Porchert egg, kanskje? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 Det hadde vært litt gøy å låne en sånn og frese fra de to suppehuene i blokka mi med porche ettellerannet. Og så skulle jeg kalt bilen min «Den stille uro». Hørtes ikke helt stille ut på videoen vil jeg si Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Det hadde vært litt gøy å låne en sånn og frese fra de to suppehuene i blokka mi med porche ettellerannet. Og så skulle jeg kalt bilen min «Den stille uro».Hørtes ikke helt stille ut på videoen vil jeg si Høres litt ut som de racingbanene man hadde som barn, med skinner som førte strømmen til bilene. Good times Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 I forhold til de bråkebøttene porchene i garasjen er, er nosmoen stille. Det oser jo mann i midtlivskriseæ og små baller av porchene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå