tom waits for alice Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 (endret) Poenget var at en ide til en applikasjon ikke er verdt stort, det er kunnskap og evne til å gjennomføre som betyr noe. Og poenget mitt var at jeg ikke ser noe behov for å skremme en ærlig sjel fra å prøve. Men kanskje vi skal gi trådstarter tilbake tråden hans nå... Geir Endret 4. desember 2018 av tom waits for alice Lenke til kommentar
uGn Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Synes den 'idea guy' greia hadde vært grei å poste hvis han hadde spurt om noen kunne lagd tingen for han. Men her spør trådstarter mer i retningen om dette er gjennomførbart og noe han kan lage selv? Høres ikke ut som 'the idea guy' i det hele tatt i mine ører. Tilbake til trådstarter: Det er helt overkommelig å lage selv. Først og fremst ville jeg droppa tanken om en app, for å gjøre det enkelt for deg selv. En enkel webside (med litt flaks kan den ferdige websiden leve på dropbox, null kostnad til server). Beste måten å lære seg noe programmering er å finne noe man vil gjennomføre, og ikke bare en oppgave man blir pålagt. Her kan du lære deg litt HTML, CSS og javascript (ikke det samme som java). Som Tom Waits sier, du finner mye bra på f.eks udemy.com - men youtube har og mye bra (gratis). Hele kunsten er egentlig å bryte ned det store problemet ned i mindre problemer. Lag feks en nettside hvor du kan skrive inn navn og checkboxer/radiobuttons hvor man kan velge av/på (klar for å spille, ikke klar). Om det i starten ser stygt ut, man kan skrive feil navn osv - drit i det. det kan man ta siden. Bare lag noe og lær underveis Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 4. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2018 Jeg er ikke så interessert i å sette av mange timer/dager/uker på dette, gå på kurs osv, men takk for forslagene. Kanskje en nettside er like greit (men virker ikke så enkelt for en som ikke har peiling). Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Jeg er ikke så interessert i å sette av mange timer/dager/uker på dette, gå på kurs osv, ... Fair nok. Da blir det ingen app. Ditt valg. ..., men takk for forslagene. Bare hyggelig. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå