Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når sende melding etter ONS?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ts her.

 

Sendte melding. Hun sa takk for hyggelig melding og at hun ikke var interessert i å møtes. Jaja, er vel sånn de fleste ons' går. :)

 

Anonymous poster hash: 61d6a...69b

 

Da prøvde du i hvert fall! :) 

 

Det kunne vært interessant å sett en statistikk på det. Jeg antar at de fleste såkalte ONS ikke fører til noe mer, men kjenner nok eksempler på at de har gjort det til at man ikke skal avfeie muligheten. En kamerat av meg har stiftet familie med sin siste ONS.

 

Ser at noen skal kverulere på bruken av ordet ONS, men det er vel bred enighet om at ONS er ensbetydende med å ha sex med noen første kveld man treffer de eller noe i den dur. Det betyr ikke at det ikke kan bli noe mer. I så fall man vel døpe det om til FNS om man absolutt skal være vanskelig...

Lenke til kommentar

Like romantisk, eller lite romantisk som de fleste andre måter å møtes på, synes jeg.

 

Jeg tror nok det er ganske normalt at ons ender med forhold iallefall mer normalt enn at folk starter en serenade utenfor hos den utkårede :). Isåfall gir det nok vibber av stalking eller psykose.

 

Ærlige folk er herlig å ha med å gjøre.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ts her.

 

Ja, man må jo bare prøve :)

 

Forfriskende med en person som er helt ærlig med hva hun vil uten å gå rundt grøten og skape tvil.

 

Er kanskje ikke den mest "romantiske" måten å møtes på heller. Foretrekker litt mer normal måte å møtes på

 

Anonymous poster hash: 61d6a...69b

 

Du får gå i deg selv og prøve å finne ut hvorfor hun ikke ville møtes igjen. Kan det ha med kjemien å gjøre, kanskje prestasjonen etc? Kan også være hun har kjæreste.

 

Det har forøvrig aldri hendt meg, selv om den seksuelle prestasjonen ikke nødvendigvis har vært på topp. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...