Gå til innhold

Kommentar til kabinett

Anbefalte innlegg

har alså tenkt på følgende kabinett :

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AIR1000ABLUE

med denne psu :

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FSP30060PN

Tanken her er at siden det er 2 stk 120mm vifter så bråker ikke kjølingen av kabinettet særlig og PSU`en er også en 120mm vifte så da får jeg god kjøling på et lavt støynivå...

PSU`en er 300 w, og med det lurer jeg på om det er nok til et p4-system og et radeon 9700 pro med diverse harddisker (2 stk) og det andre som følger med en pc ?

Noen erfaringer med kabinettet ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående PSU så er 300 watt nok det!

Har selv en liten PSU på 200 watt (Shuttle sak), det holder fint til mitt oppsett.

P4 2.66GHz

2 hardisker

En Plextor brenner

Tvkort

Har aldri meket noen ustabilitet i dette system.. Folk trur alltid at det er viktig med mye watt...men det sier bare hvor mye watt du har mellom ørene igrunn. Det viktigste er at du har stabile spenninger igrunn.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Angående PSU så er 300 watt nok det!

Har selv en liten PSU på 200 watt (Shuttle sak), det holder fint til mitt oppsett.

P4 2.66GHz

2 hardisker

En Plextor brenner

Tvkort

Har aldri meket noen ustabilitet i dette system.. Folk trur alltid at det er viktig med mye watt...men det sier bare hvor mye watt du har mellom ørene igrunn. Det viktigste er at du har stabile spenninger igrunn.

Det er viktig at du har en god psu... som yter det den lover og er kvalitet ja :yes:

Lenke til kommentar

Jo da, kabinettet skal man ikke klage på, men derimot PSUn blir derimot litt liten syntes jeg, noe som selvsagt kommer ann på hva du skal koble til! Smell på med en på 4-500 så slipper du å kjøpe ny PSU før etter mange oppgraderinger og pågygniger :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...