Aleks_r Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Laget meg en liten hovercraft av en isoporplate jeg hadde liggendes, og en Delta som jeg skal smekke på kjølern min engang jeg gidder. Skal slenge opp bilder senere i dag, først må jeg sove! OBS-om du vil bygge en selv, er det viktig at isoporoplaten har kanter som vender nedover og danner et skjørt rundt hele platen, da disse virker som et luftfangene skjørt som sørger for å sperre lufta delvis inne, så den blir ledet mot underlaget så farkosten flyr. Som sagt, bilder kommer senere i dag, hvis jeg får tid! Og en ting til: Deltaen min kjører på 15V(ikke godt for elektronikken, tror jeg ) så den bråker mer en vanlig, og fløtter litt mer luft! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 oooh kuult, gleder meg til bilder! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 høres genialt ut! da får vi lært noe grunnleggende innen hovercrafting! gleder meg Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Høres fett ut.. Gleder meg til bilder!! Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Hmm..Bildene kommer i såfall til å være ganske små, siden kvaliteten ikke akkurat er noe å rope hurra for.. Men jeg fant også ut at jeg ****** ikke har noen host for bildene mine heller.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 home.no.net? Ellers kan du ta en tur innom PHP FAQ'en. Der har jeg laget en post om webhoster som støtter PHP (altså webhoster). Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hmm..Bildene kommer i såfall til å være ganske små, siden kvaliteten ikke akkurat er noe å rope hurra for.. Men jeg fant også ut at jeg ****** ikke har noen host for bildene mine heller.. Send til meg så kan jeg alltids ordne det *forsøke* Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Den her gleder jeg meg godt til Har den noen bæreevne utenom seg selv eller? Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Ja, den kan faktisk løfte to fulle brubokser, men da slepes skjørtekantene nedi gølvet .. Leter fortsatt etter en host! Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Mr.ueland sa at han kunen hjelpe deg!!!! og den hovercraft greia er kult, ehhe Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 kan hoste de jeg og Bare hiv de i en mail til meg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Ooh dette gleder eg meg til å se. Og kopiere Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Ooooo http://forum.overklokking.no/index.php?sho...0entry1349473 Lenke til kommentar
dork Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Detta her er _skikkelig_ _skikkelig_ julepresang det!! Årntlig god gammaldags "vente på no du veit må være sinnsykt bra"-presang. :!: :!: Gleder meg som en unge som venter på LEGO jeg... Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 kom igje med bildene snart da. Begynner å bli utålmodig her... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Ja vi vil ha bilder av greia de.. Du juger ikke gjør du.. Bare kødda Blei redd nå?? Endret 20. desember 2003 av kaiern Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hvis vi ikke får bilder snart, blir jeg tvuget til å lage en selv.. høres fristende ut.. hmm, 4xDelta'er, og litt isopor imellom, burde kunne løfte endel det Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Isopor? Er det ikke bedre med noe som kan bli blåst opp av viftene?? F.eks gummi? det tror jeg hadde blitt bedre. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Kommer det bilder snart eller??? Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Leter fortsatt etter noen som kan hoste bildene mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå