Tommy Angelo Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Er det bare min eller er det flere som opplever at klokken stiller seg selv. Problemmet er at den stiller seg nøyaktig 1 time tilbake. Og det har den gjort 3-4 ganger siden den var ny (ca 2 mnd). Har ikke klart å finne noe system i når eller hvorfor. Bruker ikke autooppdatering siden jeg trodde det var det som feilen første gangen (Virker den funksjonen i Netcoms nett??) og det eneste andre programmet med klokke jeg har er Worldmate men klokken der går riktig og stiller seg ikke. Innstillinger på telefonen Autooppdatering: Av som nevnt Tidsone: +1 time Sommertid: Av Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Har ingen problemer med min. Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg hadde faktisk sånn på min Nokia 3650. ga opp å endre det jeg. hehe.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 fungerte slik på min 9210i...den gikk som den selv ville, om den da gikk Lenke til kommentar
Errae Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 slå av automatisk oppdatering... ( oppdateres når du er på wap ) Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Innstillinger på telefonen Autooppdatering: Av som nevnt Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Sett sommertid på Har du sett på kalenderen, sommertiden starter ikke før i mars?. Kan ikke helt skjønne at det er den som ødelegger alt men nå er den på, så får vi se om det hjelper. Lenke til kommentar
scoom Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Har akkurat same innstillingar som du bruker og har ikkje hatt noko liknande problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå