Snikpellik Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 (endret) Daaaamn for noen avslutninger fra Auba og Laca! EDIT: Åja, gikk via. Litt heldig Endret 2. desember 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 aiaia... mer fortjent ledelse kan man lete lenge etter. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Så det på han når han gira opp publikum før corneren i sta. Han scorer i dag! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Hælledussen så heldig Lacazette er da han scorer. Møkkaskudd, han faller og ballen spretter borti en Tottenham-spiller og i mål. Denne kampen har høy underholdningsfaktor. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 To første målene var på Vertonghen. Nå tabber Foyth seg ut. Og Vertonghen tør ikke takle (pga gult?). Verste er at jeg sitter og tenker at Lacazette treffer jo ikke uansett. Zzz. Hvor mange mål har Arsenal etter pause nå egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Tvilsomt at neste derbykamp blir like underholdende Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 2. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2018 Din vakre lille jævel! Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Arsenal får Tottenham til å se ut som ett championship lag, dette er klasse!! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Tvilsomt at neste derbykamp blir like underholdende Så lenge det blir 1-1 og TAA scorer for pool og blir bytta ut før Richarlison scorer for Everton er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Jeg er hellig overbevist over at Spurs er laget flest spillere i PL har scoret sitt første mål mot. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Dette er syke greier! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Wow, Arsenal spiller så mye bedre. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Denne kamper vekker fotballfølelser som jeg ikke har kjent på lenge! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Bare å ta hatten av for Arsenal i denne kampen ja. Spurs går fra å bosse midtbanen mot Inter og Chelsea til dette... Sykt. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Nesten så jeg får tro på poeng til onsdag Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Herlig seier mot Tottenham og Mike Dean!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå