Nano8646 Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Hei, jeg er gutt 13 år og lurer bare på om noen andre har opplevd det samme som meg. Etter at jeg har onanert, føler jeg at det har kommentar mere hår på enkelte kroppsdeler. Jeg tror det er på grunn av at onani påvirker testosteronproduksjonen. Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Populært innlegg Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 2. desember 2018 Populært innlegg Del Skrevet 2. desember 2018 (endret) Nei, det er nok ingen sammenheng. Hårveksten kommer fordi du trolig har startet på puberteten, der kroppen starter å utvikle seg fra barn til voksen. En av endringene er mer hår på kroppen. Alle får hår i underlivet og armhuler. Både menn og kvinner får hår andre steder også, som armer og bein, Og generelt får menn mer kroppshår enn kvinner. Menn kan få hår på hele kroppen i grunn. Men det er individuelle forskjeller, noen får mer hår enn andre. Så slapp av, hårveksten kommer uansett om du onanerer lite eller mye. Endret 2. desember 2018 av Slettet-NIoHlfL 10 Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Puberteten hos gutter starter i perioden 9-14 år. Dette er nok også grunnen til at man begynte å onanere i utgangspunktet. Helt naturlig. 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Det er litt det samme som når folk sier man får mer skjegg av å barbere seg. Man gjør ikke det, det er bare det at i den samme perioden hvor man begynner å barbere seg begynner også skjegget å gro ut. Ellers hadde man jo ikke begynt å barbere seg i utgangspunktet - og alle damer ville vært mer hårete enn menn. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå