Niklasp Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 <br data-mce-bogus="1">Facebook vil bruke familiebilder for målrettede annonser Lenke til kommentar
Fartlitter Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Kommer vel droner på døra å utsletter oss alle til slutt uansett 5 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 (endret) Slikt må man beregne når man er på Facebook. Folk må også vurdere hvor mye man vil legge ut om seg selv og sine barn. Jeg opplever store kontraster på bruk av Facebook hos folk. For noen er det et familiealbum der alt av bilder legges ut, også fra ulike sosiale sammenhenger. Andre skjermer bilde av barna sine m.m. Noen ungdommer sliter også med foreldre som deler for mye av sitt barns privatliv, eller at foreldrene fremstår som pinlig ukritisk. Endret 3. desember 2018 av plankeby 6 Lenke til kommentar
foxy Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Slikt må man beregne når man er på Facebook. ...eller Insta eller snap eller twitter eller .... De som tror på noe annet, bør kjøre en reset på hjernen sin. 3 Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Hyggelig at det finnes anonyme og frie alternativer til dette personvernsrøveriet. Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 I søknaden står det at teknologien skal kunne «Forutse husholdningens demografi basert på bildedata». Hvordan kan dette være et patent? Dette må være en spøk. Jeg kan forutse husholdningens demografi med et kjapt søk på nett, kan ikke Facebook det? Og, for de som er på Facebook: Er det ikke vanlig å skrive slikt i profil? 1 Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Glad jeg ikke bruker Facebook (eller sosial media av den typen) til noe annet enn å få nyheter fra mange kilder på én feed. Det er skremmende mange som har hele livet sitt tilgjengelig for Gud og hvermann. 2 Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Legger aldri bilder av familien ut på sosiale medier, så det er null stress for meg uansett Lenke til kommentar
Kuwaddo Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 [Obligatorisk shilling av fediverse/mastodon/pleroma/whatever] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg