Gå til innhold

OC av Powercolor 9800pro = Barsj!

BolleKalle

Anbefalte innlegg

Prøvde å sjekke etter artifacts med den DX9-testen til som EvilEddie foreslo.. Har slengt på minnecoolers på kortet, så minnet klokka fint. Men core da gitt! Stoppa på hele 391mhz. Patetisk! Har meget god luftkjøling i kabinettet, skjermkortet blir forsynt med friskluft via døra og varmluften forsvinner bak. Alle klokker den jo 420++ mhz uten problemer ser det ut som. Fritt for artifacts, vel å merke.

Noen tips?

Endret av HeRbie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Burde nok få deg en bedre kjøler når du skal klokke,org kjøler suuuger! :no: Jeg har en LITE bruke TT Giant II som jeg har brukt i 3uker før jeg fikk vannkjøling,du kan få den for 200kr. Send meg en PM hvis du er intressert! :thumbup:

Jeg klokka mitt 9800PRO til 460\380 med det,denne kjøler bra!! ;)

Endret av -Pondus-
Lenke til kommentar
Overklokking av P.C. kort er et sjansespill, enten klokker kortet drit høyt eller så klokker det helt elendig. Forige kortet hvor vifta streika, gikk det helt opp i 460 på core. Men kortet jeg har nå, kommer ikke over 405 uten artifacts.

Det er vel litt å ta i, de fleste 9800pro kort klokker bra vis de får god kjøling.

Lenke til kommentar
hmm, lurer på om det vil klokke bedre med proff kjøling i stedet for jallaribba.

Det klokker vel ikke bedre, men du kan klokke kortet lengre, siden det da blir bedre kjølt.

Jeg mener at de fleste 9800pro er gode for 470/390 med god kjøling.

Endret av |SeVen|
Lenke til kommentar

470/390 kan du bare glemme at de fleste er gode for. Jeg klarte ikke mer enn 450/350 på mitt 9800Pro, selv med vannkjøling. Har nå kjørt voltmod på coren, å klarer nå 490. Minne mitt vil heller ikke noe mer enn 350, så jeg vurderer en volt mod der også. Jeg kjører Connect3D 9800Pro

Lenke til kommentar
470/390 kan du bare glemme at de fleste er gode for. Jeg klarte ikke mer enn 450/350 på mitt 9800Pro, selv med vannkjøling. Har nå kjørt voltmod på coren, å klarer nå 490. Minne mitt vil heller ikke noe mer enn 350, så jeg vurderer en volt mod der også. Jeg kjører Connect3D 9800Pro

snodig... alle 9800pro kort jeg har vørt borti har klart 470/390 med god kjøling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...