Mangelfull Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 (endret) Hei. Er det mulig å overføre fra odontologi UIO til medisin NTNU Kommer sannsynligvis inn på odontologi, og vet at det er mulig å bytte ov Endret 2. desember 2018 av Mangelfull Lenke til kommentar
0laf Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Jada, å gå fra å titte på fjærkre til å operere inn pacemakere er null stress, same same, butt diffelent ( Jeg vet hva forskjellen mellom ornitologi og odontologi er ) 2 Lenke til kommentar
Mangelfull Skrevet 2. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2018 Ikke svaret jeg leter etter :/ Lenke til kommentar
Nilsido Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Vet ikke så mye om det, men vil tro du må søke via samordna opptak, og eventuelt søke om å få godkjent fag. I og med at medisinstudiet på NTNU består av et fag per semester vil jeg ikke tro det er mulig. Du kan jo selvfølgelig sende en epost til NTNUs studentservice eller noe og spørre. Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Og det er vel bare førsteåret mellom odontologi og medisin profesjonsstudium som er likt? Medisin grunnkurs eller noe sånt.. Lenke til kommentar
olsenpia Skrevet 28. desember 2018 Del Skrevet 28. desember 2018 Svaret er nei, det er ikke mulig. Man kan ikke lenger søke om å bytte til medisin fra odontologi, er vel en stund siden det var mulig. Du må dermed søke gjennom Samordna opptak. Altså må du ha gode nok karakterer fra videregående til å komme inn på medisinstudiet. Lenke til kommentar
Mangelfull Skrevet 29. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2018 Svaret er nei, det er ikke mulig. Man kan ikke lenger søke om å bytte til medisin fra odontologi, er vel en stund siden det var mulig. Du må dermed søke gjennom Samordna opptak. Altså må du ha gode nok karakterer fra videregående til å komme inn på medisinstudiet. Det er det jeg spør om...Om det er mulig gjennom samordna oppt. Lenke til kommentar
olsenpia Skrevet 30. desember 2018 Del Skrevet 30. desember 2018 Det er det jeg spør om... Om det er mulig gjennom samordna oppt. Det er ikke mulig å overføres fra odontologi til medisin gjennom Samordna opptak. Du kan studere odontologi og søke deg inn på medisin gjennom Samordna (som alle andre), men da søker du jo som alle andre. Du må fremdeles ha snittet som kreves fra videregående for å komme inn på medisin, så du overføres ikke fra et studium til et annet. Kanskje får du noen emner fra første studieår på odontologi godskrevet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå