youdecide Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hei! Har lest som en gal i bruksanvisningen til P800 etter hvor man endrer tonen for mottatt melding. I følge manualen skal det hete noe sånt som "varsel", men jeg finner kun ut hvordan man endrer ringetoner... Også, om det er noen som vet hvor jeg kan laste ned/kjøpe programvare for video-opptak på denne mobilen så ville jeg blitt evig takknemlig. mvh. Tom Lenke til kommentar
andreash Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Mener å huske at du gjør dette i kontroll panelet og under lyder og varsler. Nå er det 6 mnd siden jeg hadde P800, så er ikke 100% sikker. Lenke til kommentar
[PaaL] Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 control panel -> messaging accounts -> alerts Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Ekstremt tungvint, men slik er det bare... Digg den [Piip piip](<-- Skikkelig tynne lyder) Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Du vet det vel,men du kan laste ned eller lage dine egne meldingstoner.Mine sier høyt og tydelig:Du har fått en sms melding,Du har fått en mms melding,Du har fått en epost.Skal si folk ser forvirret ut når jeg får en melding.Det samme kan du gjøre med ringe toner,som f.eks "Tone ringer". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå