Mir Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Hei Jeg har fått melding fra UDI om å fornye min midlertidig oppholdstillatelse. Det står at jeg må ha søkt om tillatelse og levert dokumentene hos politiet innen en måned før utløpet av din nåværende oppholdstillatelse. 1. Hvilken dokumenter må jeg levere til politiet og hvor på internett kan jeg finne de dokumentene? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Jeg ville startet her: https://www.udi.no/skal-soke/ Der kan du velge type opphold (arbeid, studier, asyl, ferie, ...) og hvilket land du kommer fra, og så blir du forklart hva du skal gjøre videre. Geir 1 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Jeg ville nok heller startet her, med tanke på at "Skal fornye" er noe annet enn "Skal søke". 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Jeg ville nok heller startet her, med tanke på at "Skal fornye" er noe annet enn "Skal søke". Den så jeg ikke i farten. Enig i det. (Jeg antok vel bare at man ville bli ledet videre. Men da vet vi.) Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå