mandela Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Under nettverksvalg står det ice og ice+. Hva er hva? ice når du er på Telia nettet, ice+ når du er på ice nettet. 1 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Går vel raskere å bytte operatør pg få volte der enn å vente på ice Enklere å ha 2 mobiler og 2 leverandører så blir ikke bagateller i nettet kritiske for funksjon.... Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 To telefoner, dual sim. Problem solved 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Hvorfor er VOLTE så grådig viktig da? Min telefon kan ringe med 2G. Funker fint det. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Hvorfor er VOLTE så grådig viktig da? Min telefon kan ringe med 2G. Funker fint det. Om man ikke teller med samtalekvalitet, men heller eksistens av mulighet for tale, er volte kjekt da man får tale via enda et nett. Jeg f.eks har dekning via 4G flere steder enn jeg har med 3G og 2G. Og er veldig avhengig av dette i jobbsammenheng siden jeg ofte må ringe nødnummeret på vegne av pasienter og/eller ringe sykepleiere/leger for veiledning. Mitt bruksområde har veldig godt av tilgang til alle frekvensbånd og nettverk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå